Amiketo por Vindozuloj

  • indriko
    Message 1 of 4 , Apr 22, 2010
      Amiketo ebligas facilan tajpadon de supersignitaj literoj sub Vindozo.

      http://purl.oclc.org/net/klivo/amiketo

      Komentoj estas bonvenaj.

      Klivo
    • Roland ROTSAERT
      Message 2 of 4 , Apr 24, 2010
        indriko schreef:

        > Amiketo ebligas facilan tajpadon de supersignitaj literoj sub Vindozo.
        >
        > http://purl.oclc.org/net/klivo/amiketo
        > <http://purl.oclc.org/net/klivo/amiketo>
        >
        > Komentoj estas bonvenaj.

        Mi volis instali la programo per la Ĝavo-instalilo, sed venis mesaĝo 'ne
        povas krei subdosierujon Amiketo' (aŭ io simila) (sur komputilo kun
        Windows Vista Home Basic). Eble mi devas elŝuti la programon KAJ la
        instalilon?

        Fakte mi ne bezonas la programon (mi uzas Ek! kaj mi estas plimalpli
        kontenta pri ĝi), sed mi volis eltrovi ĉu ankaŭ eblas la klavokombinoj
        kun 'x'. La x-kombino ja havas kelkajn malavantaĝojn, sed ĝi estas la
        plej ofte uzata en cirkonstancoj kie estas preferinde ne uzi la
        supersignitajn literojn kaj mi deziras havi nur unu surogatan tajpmetodon.

        --
        Roland ROTSAERT, Visspaanstraat 97, BE-8000 Brugge
        www.rotsaert.info
        Message 3 of 4 , Apr 24, 2010
          Saluton Roland,

          Dankon pro la komentoj.

> [...]
          > simila) (sur komputilo kun Windows Vista Home Basic).
          > Eble mi devas elŝuti la programon KAJ la instalilon?

          Ne, la instalilo enhavas la programon.

          Bedaurinde mi ne havas Vistan sistemon kiun mi povas
          testi, sed mi provos helpi.

          Shajnas ke Vista malpermesas krei dosierujon sub
          'Program files'.

          Chu vi povas instali Amiketon en lokon kie vi havas
          rajtojn, ekzemple, sur la labortablon (desktop) au en
          iun privatan dosierujon?

          Chu eblas fari musklakon per la dekstra musbutono sur
          InstaluAmiketon.jar, kaj aktivigi ghin kun administraj
          rajtoj (Run as Administrator)?

          Bonvolu respondi pri sukceso au malsukceso.

          > Roland ROTSAERT, Visspaanstraat 97, BE-8000 Brugge
          > www.rotsaert.info

          Klivo
        • Roland ROTSAERT
          Message 4 of 4 , Apr 24, 2010
            indriko schreef:

> [...]
            >
            > Bedaurinde mi ne havas Vistan sistemon kiun mi povas
            > testi, sed mi provos helpi.
            >
            > Shajnas ke Vista malpermesas krei dosierujon sub

            Mi sukcese instalis je c:.
            Tamen (kiel mi timis) neniu el la eblaj klavokombinoj korespondas kun
            mia deziro.

            Roland