La plej bona kontrauxvirusa programo?

  • Mihxail Povorin
    Message 1 of 9 , Dec 8, 2009
      Saluton, karaj listanoj!

      Antaux nelonge en mia komputilo aperis truda reklamo. Post cxiuj kelkaj minutoj malfermigxis fenestro fermebla nur per Ctrl+Alt+Del. La programo proponis sendi sms-on por malaktivigi gxin aux spekti la reklamon ankoraux 999, 998 ktp fojojn... Tion mi certe ne faris. ;-) Mi kontrolis cxion per mia kontrauxvirusa programo (cxiutage renovigata) kaj per kontrauxreklama programo. Tio ne helpis, kaj mi devis finfine reinstali Vindozon. (Cetere, eble tio ne estis viruso laux la kutima difino.)

      Cxio cxi instigis min refresxigi miajn scion pri kontrauxvirusaj programoj. Sed la sutuacio en interretaj ranglistoj de ili estas komplika. Cxu vi povas konsili programon, kiu sendube estas unu el la plej bonaj? Se la demando estas malfacile respondebla, eble ni simple vocxdonu. Mi pretas ricevi privatajn retmesagxojn kaj poste resumi rezultojn.

      Samideane, Mikaelo Povorin.
      --
      http://mpovorin.narod.ru
      http://www.musicexpress.com.br/povorin_eo
      Message 2 of 9 , Dec 8, 2009
        2009/12/8 Mihxail Povorin <povorin@...>:
        > Cxu vi povas konsili programon, kiu sendube estas unu el la plej bonaj?

        Mi uzas hejme senpagan Avira Antivir (http://www.free-av.com/)

        Kiel nekontrolita konsilo mi povas nomi ankaŭ NOD32.

        Via ĉi letero ial trafis en spam-listo laŭ opinio de Gmail :)

        --
        Zmitro Lapcionak <http://zmila.at.tut.by>
      • Joop Eggen
        Message 3 of 9 , Dec 8, 2009
          Preventa programo kiu daŭre kontrolas ĉu la instalitaj/instalataj programoj (ek)havas sekurecproblemon kaj proponas solvon estas havebla ĉe:
          http://secunia.com/vulnerability_scanning/personal/

          Do imagu, se via Flash-kromprogramo en via TTT-legilo estas nesekura, al vi jam estas proponata instali sekurigan flikon. Tio estus plej sekura.

        • DE�K JAHN, G�bor
          Message 4 of 9 , Dec 8, 2009
            On Tue, 08 Dec 2009 12:56:51 +0300, Mihxail Povorin wrote:

            Mikaelo,

            AVG (Free), Avast, NOD32, Avira. Nepre evitu Norton, Panda.

            Ghis,
            Gábor

            Gábor DEÁK JAHN -- Budapest, Hungario
            E-letero: djg@...
          • Andrej Grigorjevskij
            Message 5 of 9 , Dec 10, 2009
              Saluton,

              Mikaelo Porovin skribis:

> [...]
              > proponis sendi sms-on por malaktivigi gxin aux spekti la reklamon ankoraux
              > 999, 998 ktp fojojn... Tion mi certe ne faris. ;-)

              Korekte, cxar tio neniel helpus.

> [...]
              > kaj per kontrauxreklama programo. Tio ne helpis, kaj mi devis finfine
              > reinstali Vindozon. (Cetere, eble tio ne estis viruso laux la kutima

              Formale tio ne estas viruso, tial kontrauxvirusiloj la programon ne trovas -
              aux ne kapablis trovi gxis antauxnelonge. Tio koncernas cxiujn menciitajn en
              la antauxaj respondoj. En la reto eblas trovi menciojn, ke nur DrWeb
              kapablas, uzata kiel "viva KD" (liveCD).

              Pli pri la fiprogramo vi povas legi cxi tie:
              http://news.drweb.com/show/?i=304&c=5&lng=ru (estas versioj en EN, DE kaj
              FR - oni sxangxu la indikon fine de la ligilo).

              Sube de la teksto estas generilo de la malblokiga kodo.

> [...]
              > la demando estas malfacile respondebla, eble ni simple vocxdonu. Mi pretas
              > ricevi privatajn retmesagxojn kaj poste resumi rezultojn.

              Propra kapo :-).

              Sed entute por mi mem la plej tauxga estas Kaspersky. Gxi neniam deklaras
              nevirusajn dosierojn virusoj (kion sxatas fari Avira, Avast! kaj Norton
              Antivirus), ne estas altrudema kiel Microsoft Security Essentials aux Panda.
              Absolute - nur mia persona opinio.

              Tamen por miaj nekomputistaj konatoj, kiuj petas konsilon pri
              kontrauxvirusiloj, mi lastatempe rekomendas Avast! - pro la senpageco kaj
              multlingva interfaco. Des pli, ke nekomputilistoj kutime ne havas diversajn
              nekutimajn programetojn, kiuj erarigas Avast!-on en mia komputilo.

              Amike,
              Andrej
            • Mihxail Povorin
              Message 6 of 9 , Dec 10, 2009
                Karaj samideanoj!

                Dankon pro viaj konsiloj. Mi decidis provi "Antivir" kiel duan (aldonan) kontrauxvirusan programon.

                11.12.09, 09:04, "Andrej Grigorjevskij" <grigorjevskij@...>:

                > Sed entute por mi mem la plej tauxga estas Kaspersky. Gxi neniam deklaras
                > nevirusajn dosierojn virusoj

                Mi auxdis de konata programisto tute malan opinion: gxi ofte funkcias laux la principo "Se vi havas trancxilon, vi estas murdisto" (= mise "akuzas" kelkajn programojn). Kaj mi mem, verdire, trovis gxin antauxe iom truda. Tamen tio estis eble antaux du jaroj kaj ecx pli.

                Samideane, Mikaelo Povorin.
              • DE�K JAHN, G�bor
                Message 7 of 9 , Dec 11, 2009
                  On Fri, 11 Dec 2009 10:40:35 +0300, Mihxail Povorin wrote:

                  Mihxail,

                  > Dankon pro viaj konsiloj. Mi decidis provi "Antivir" kiel duan
                  > (aldonan) kontrauxvirusan programon.

                  Nepre ne uzu du samtempe. Por porokazaj kontroloj, eblas, sed neniam funkciu du samtempe, tio nur kauzas problemojn.

                  Kaj ankau sciu, ke *post* infektigho, tiuj programoj jam ne plu helpas. Baza principo estas ke oni neniam kontrolu infektitan sistemon el tiu sistemo mem. En tiu kazo, nur eksteraj solvoj kiel Dr. Web uzeblas.

                  Kaj se temas pri unuopaj suspektindaj dosieroj, uzu la servojn de www.virustotal.com. Ili kontrolos ghin samptempe per dudeko da programoj (inter ili ankau ne vere konataj kaj ne vere findindaj, do unu-du avertoj de tiuj ne nepre signifas problemon; same kiel che via propra komputilo, atentu pri la opinio de fidindaj programoj kiel ja jam menciitaj NOD, Avast, AVG, Avira, eble jes, Kaspersky).

                  Message 8 of 9 , Dec 11, 2009
                    Mihxail Povorin:

> [...]
                    > "akuzas" kelkajn programojn). Kaj mi mem, verdire, trovis gxin antauxe iom
                    > truda. Tamen tio estis eble antaux du jaroj kaj ecx pli.

                    La kontraŭvirusaj programoj ŝanĝiĝas preskaŭ ĉiutage. Foje tiuj ŝanĝoj estas
                    katastrofaj, kiel antaŭ kelkaj tagoj okazis pri fuŝa renovigo de Avast!
                    Antaŭe similajn paneojn havis aliaj. Tamen se oni juĝus la hodiaŭan staton
                    de ajna programo laŭ iama paneo, tio estus misjuĝo.

                    Kio koncernas trudemecon de Kaspersky, do, tio estas vero, se instali ĝin
                    kun rekomendataj agordoj. Feliĉe, diference de PLIMULTO de aliaj
                    kontraŭvirusaj programoj, en ĝi ĉio estas agordebla. Tio ne estas avantaĝo
                    por nespertuloj, tamen por mi tio estas decida momento.

                    Mi regule testas diversajn kontraŭvirusilojn (ĉefe pro scivolemo) kaj laŭ la
                    agordebleco mi rangigus la konatajn al mi tiel:
                    de unu flanko MS Essentials kun tute neniuj agordoj - de la kontraŭa flanko
                    Kaspersky. Ĉiuj ceteraj meze.

                    Kio koncernas kaptadon de novaj virusoj, tion ĉiuj programoj lernas relative
                    rapide.

                    Amike,
                    Andrej
                  • Joop Eggen
                    Message 9 of 9 , Dec 11, 2009
                      Kion vi ĉiuj opinias pri Secunia PS? Ĝi fakte estas programo kiu tenas ĉiujn programojn flikitajn pri sekurecvundeblon, kaj peras ĝisdatigojn. Mi nur ne scias, ĉu la firmao Secunia longdaŭre sukcesos. Mi esperantigis la programon, pro tio la intereso.
                      Joop