Tro multe por DVD

  • Mihxail Povorin
    Message 1 of 6 , Jul 20, 2009
      Karaj listanoj, saluton!

      Mi elsxutis per torento filmon, kiu konsistas el pluraj .bup, .ifo kaj .vob-dosieroj. Evidente tio estas DVD. Sed la suma amplekso de la dosieroj estas pli ol 7 gb: tro multe por kopii al unu DVD. Kiel mi povas spekti tion?

      Samideane, Mikaelo Povorin.
    • DE�K JAHN, G�bor
      Message 2 of 6 , Jul 21, 2009
        On Tue, 21 Jul 2009 10:49:39 +0400, Mihxail Povorin wrote:

        Mihxail,

        > la dosieroj estas pli ol 7 gb: tro multe por kopii al unu DVD. Kiel
        > mi povas spekti tion?

        DL DVD diskoj havas kapaciton de 8,5 GB.

        Ghis,
        G�bor

        DE�K JAHN, G�bor -- Budapest, Hungario
        E-letero: djg@...
      • Joop Eggen
        Message 3 of 6 , Jul 21, 2009
          Laŭ mi .bup (=backup=restaŭrkopio) ne estas necesaj. Klopodu unu DVD sen ili.
          Mi ne estas certa tamen. Sukceson,
          Joop

          --- Miĥail Povorin <povorin@...>skribis je Ma, 2009-07-21:

          De: Miĥail Povorin <povorin@...>
          Pri: [programistoj-respondas] Tro multe por DVD
          Al: programistoj-respondas@yahoogroups.com
          Dato: Marde, la 21-an de julio 2009, 8:49

          Karaj listanoj, saluton!

          Mi elŝutis per torento filmon, kiu konsistas el pluraj .bup, .ifo kaj .vob-dosieroj. Evidente tio estas DVD. Sed la suma amplekso de la dosieroj estas pli ol 7 gb: tro multe por kopii al unu DVD. Kiel mi povas spekti tion?

          Samideane, Mikaelo Povorin.

        • Andrej Grigorjevskij
          Message 4 of 6 , Jul 21, 2009
            Saluton,

            Mihxail Povorin skribis:

            > Mi elsxutis per torento filmon, kiu konsistas el pluraj .bup, .ifo kaj
            > .vob-dosieroj. Evidente tio estas DVD. Sed la suma amplekso de la dosieroj
            > estas pli ol 7 gb: tro multe por kopii al unu DVD.

            Kiel oni jam respondis, la elsxutita filmo estis kopiita el duobla DVD -
            DVD9, kiu ampleksas 8.3 Gb, kompare kun 4.5 Gb en DVD5. Se via
            DVD-registrilo tion subtenas, vi bezonas kopii gxin al pura disko de la
            respektiva formato. Ili estas vaste vendataj kaj la prezoj estas moderaj.
            En mia urbo jam kontraux 0.9 EUR.

            > Kiel mi povas spekti tion?

            1. Per la komputilo;
            2. Kopiinte al DVD9;
            3. Malpligrandinte gxin, ekzemple per la senpaga programo DVDShrink (jen unu
            el eblaj elsxutejoj:
            http://www.afterdawn.com/software/video_software/dvd_rippers/dvd_shrink.cfm)
            kaj poste registrinte al DVD5.

            Amike,
            Andrej

            .
          • Mihxail Povorin
            Message 5 of 6 , Jul 22, 2009
              Saluton denove!

              Dankon al cxiuj konsilintoj!

              Andreo skbibis:

              > DVD9, kiu ampleksas 8.3 Gb, kompare kun 4.5 Gb en DVD5. Se via
              > DVD-registrilo tion subtenas...

              Mi timas, ke ne: gxi estas ne tiom nova.

              > 1. Per la komputilo;

              Kion tio signifas? Cxu sen registri kaj konverti ion ajn?

              > 3. Malpligrandinte gxin, ekzemple per la senpaga programo DVDShrink

              Tion mi eble provos, denove dankon!

              Samideane, Mikaelo Povorin.

              --
              http://mpovorin.narod.ru
              http://www.musicexpress.com.br/povorin_eo

              Яндекс.Почта. Поищите спам где-нибудь еще http://mail.yandex.ru/nospam/sign
            • DE�K JAHN, G�bor
              Message 6 of 6 , Jul 22, 2009
                On Wed, 22 Jul 2009 16:25:12 +0400, Mihxail Povorin wrote:

                Mihxail,

                > Kion tio signifas? Cxu sen registri kaj konverti ion ajn?

                Jes, uzu ekzemple VLC Player, simple startu ghin kaj spektu la filmon. Kaj la kutima averto: NENIAM elshutu kaj instalu tn. codec-pakajhon! Normalaj programoj kiel VLC ne bezonas ghin entute, kaj tiuj pakajhoj ghenerale detruas la tutan sistemon. Ne nepre tuj, sed la tempo alvenas.

                > Tion mi eble provos, denove dankon!

                Vi perdos kvaliton.