Re: [programistoj-respondas] nekomprenebla spamado aliadrese

  • Bert Schumann
    Message 1 of 11 , Oct 26, 2008
      Mi uzas gmail.com eksterhejme google.com por legi kaj vi^si parton de
      miaj mesa^goj.
      Hejme ^sutas la restajn mesa^gojn al mia komputilo per Thunderbird.
      Ambau programoj forigas preskau ^ciujn rubmesa^gojn (spamojn).
      ^Cu mi bon^sancas au Google kaj Thunderbird bone filtras ????

      --
      Salutas Bert SCHUMANN

      Cetere, chu vi konas la
      + politikan E-movadon: http://e-d-e.org
      + francan E-kastelon: http://gresillon.org
      + infankongreseton: http://bertosch.free.fr/iik2009
      + mian familion: http://bertosch.free.fr/familifotoj
      .
      .
      .
    • Kontakto.info
      Message 2 of 11 , Oct 27, 2008
        Jes, estas bona strategio, sed mia problemo estas tute alia:

        Uzante Thunderbird, mi ricevas mesaghon spaman, adresitan al

        ioajn@...

        sed ghi venas en la alvenujon de
        alia@...
        kiun mi kreis sur la servilo de "aliadomajno.com" antau 1-2 tagoj kaj
        kiu estas absolute nekonata en la mondo.

        strange, chiu ne?

        - Mi ne scias kio kauzas tion, Chu Thunderbird "lacas" pro la tro granda
        kvanto da adresoj miaj kaj mesaghoj en ghi, au ghi misfunkcias? Chu alia
        eblo??

        - - -

        Sed, el via ekzemplo mi lernis ion: por testi chu ili venas jam al la
        servilo de "aliadomajno.com", mi ne plu venigos la mesaghojn en
        Thunderbird por tiu nova adreso, sed iras kontroli ilin che "webmail",
        antau ol venigi ilin en mian komputilon. Eble tiel mi vidos chu la miso
        estas en mia komputilo au alie (supozante ke daure alvenus spamoj kaj ke
        ili alvenos chiuj kun la mesaghoj de "aliadomajno.com", kiam post kelkaj
        tagoj mi venigos denove la mesaghojn en mian komputilon....).

        Stefano
        -

        Bert Schumann a écrit :

> [...]
        > Ambau programoj forigas preskau ^ciujn rubmesa^gojn (spamojn).
        > ^Cu mi bon^sancas au Google kaj Thunderbird bone filtras ????

      • indriko
        Message 3 of 11 , Oct 27, 2008
          --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, "Kontakto.info" <kontakto@...> wrote:

> [...]
          > kiun mi kreis sur la servilo de "aliadomajno.com" antau 1-2 tagoj kaj
          > kiu estas absolute nekonata en la mondo.

          Mi iam mendis retservojn por mia onklo. La unuan fojon kiam mi
          malfermis lian posht-konton, estis jam kelkaj spam-leteroj en ghi.

          Spamprogramoj povas provi chiujn eblajn vicojn de literoj, por
          mallongaj litervicoj.

          Mallongaj retposht-adresoj emas ricevi multe da spamo.

          Klivo
        • Kontakto.info
          Message 4 of 11 , Oct 27, 2008
            Kara Klivo,

            bone, mi povas imagi ke la spamoj jam senpacience atendis, vicighis
            antau la servila enirejo, atendante la kreon kaj ekfunkciadon de nova
            retadreso..., sed kiel vi klarigus tion ke la alvenintaj spamoj estis
            adresitaj al tute alia retadreso che tute alia servilo (mi vidis en la
            html-koda flanko de la mesagho, mi ne malfermis ghin), kiun mi same
            havas en mia komputilo (en Thunderbird).

            Do:
            spamo adresita al adreso A, venis en la enirujon che adreso B (tutnove
            kreita).

            Stefano
            -

            indriko a écrit :

> [...]
            > mallongaj litervicoj.
            >
            > Mallongaj retposht-adresoj emas ricevi multe da spamo.

          • Bert Schumann
            Message 5 of 11 , Oct 27, 2008

              > Spamprogramoj povas provi chiujn eblajn vicojn de literoj, por
              > mallongaj litervicoj. Mallongaj retposht-adresoj emas ricevi multe da spamo.

              Tion mi konfirmas. Mi uzi/as adreson bertox@... kaj foje alvenas spamo
              sendita al tre similnomaj adresoj, eble konstruita per algoritmo.

              --

            • Paul Ebermann
              Message 6 of 11 , Oct 27, 2008
                Kontakto.info schrieb:
> [...]
                >
                > Do:
                > spamo adresita al adreso A, venis en la enirujon che adreso B (tutnove

                Tiam povas esti, ke vi havas iun spam-viruson en via komputilo, kiu trasercxis vian
                adreslibron, kaj uzas iujn ajn adresojn por sendi (kaj mencias iujn adresojn kiel
                ricevantojn, dum sendas al aliaj).

                Aux povas esti, ke vi simple ion miskonfiguris, kaj la mesagxo fakte venis vere al la alia
                konto.

                Versxajne, se vi la kap-informojn de la mesagxo rigardas (kontrolo-U, mi kredas, aux en la
                rigardo-menuo "Fontoteksto"), vi povas ion eltrovi el la "Received"-linioj. Se estas iu
                "Envelope-to", tio ankaux helpas.

                Pauxlo
              • Kontakto.info
                Message 7 of 11 , Oct 27, 2008
                  Dankon Paulo,
                  vi timigas min, kvankam mi estas tre strikta kaj zorgeme pretigita pri
                  protektado kontrau dangheroj de la reto.

                  Bone, estas ankau kelkaj malbonajhoj kiuj povas alveni kaj instalighi,
                  sen esti rimarkitaj kaj kaptitaj per Bitdefender Internet Security 2009
                  kaj ZoneAlarm Pro kaj aliaj protektiloj, ktp. Kvankam mi tre atentas pri
                  tiajhoj kaj nenion malfermas kio aspektas suspektinda. Kaj ech ne
                  forvishas la spamojn estante konektata al la reto, sed nur post fizika
                  diskonektigho (eltiro de la retkablo).

                  Pri tiu "envelop"a afero mi rekontrolis unu tian mesaghon ankorau ne
                  forvishitan, jen la enhavo, en kiu mi indikas la retardeson menciitan
                  per (ADRESITA_AL@COM), al kiu oni shajne adresis la mesaghon, sed ghi
                  alvenis en la leterujo de "TUTEALIA@NET"...) Ili nomas min "Robbie
                  Buchanan":

                  NE klaku sur la ligojn, se ili uzeblas en mia alveninta mesagho!
                  (daurigo de mia mesagho sub la dua = = = -linio.)

                  = = = = = = = = = =

                  From - Mon Oct 27 21:55:13 2008
                  From: "Courtney French" <Courtney@...>
                  To: "Robbie Buchanan" <ADRESITA_AL@COM>
                  Subject: [spam] RE: Message 90
                  Date: Mon, 27 Oct 2008 19:33:15 +0200

                  ------=_NextPart_3731_0EFD_01C9386A.DB29AC40

                  Im a pretty blonde girl, who looks for a male pen friend, or just a man =
                  to talk with on Skype or in real life!

                  My home page: http://very-cherry1=2Ebiz/?idAff=3D5
                  ------=_NextPart_3731_0EFD_01C9386A.DB29AC40

                  <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4=2E0 Transitional//EN">
                  <HTML><HEAD>
                  <META http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html; charset=3Dwindows-1=
                  250">
                  <META content=3D"MSHTML 6=2E00=2E2800=2E1106" name=3DGENERATOR>
                  </HEAD>
                  <BODY><font face=3D"arial" size=3D"+1"><b>Im a pretty blonde girl, who lo=
                  oks for a male pen friend, or just a man to talk with on Skype or in real=
                  My home page: <b> <a href=3D"http://very-cherry1=2Ebiz/?idAff=3D5">http:/=

                  ------=_NextPart_3731_0EFD_01C9386A.DB29AC40--

                  = = = = = = = = = =

                  !! Fakte, post pli atentema kontrolo de tiu koda flanko de la mesagho,
                  mi konstatis ke ghi ja alvenis per la servilo (IP-numero) de
                  "ADRESITA_AL@COM", sed en la ujon de "TUTEALIA@NET", kiu havas alian
                  servilon, do tio ankorau pensigas min pri eventuala "interveno" de tiu
                  servilisto, se ne temus pri misfunkcio de Thunderbird.

                  Eble, mi devus komplete malinstali Thb kaj remeti ghin denove....

                  Sed, kiel serchi vian viruson?
                  ( "Tiam povas esti, ke vi havas iun spam-viruson en via komputilo, kiu
                  trasercxis vian
                  adreslibron")

                  Bitdefender kaj "a-squared free" diras nenion pri io tia, kvankam hodiau
                  Bdef kaptis almenau 3 infektitajn mesaghojn kaj eliminis ilin.

                  dankon kaj amike, Stefano

                  ---------------------------------

                  Paul Ebermann a écrit :

> [...]
                  > mi kredas, aux en la
                  > rigardo-menuo "Fontoteksto"), vi povas ion eltrovi el la

                • Paul Ebermann
                  Message 8 of 11 , Nov 3, 2008
                    Kontakto.info schrieb:
> [...]
                    >
                    > Pri tiu "envelop"a afero mi rekontrolis unu tian mesaghon ankorau ne
                    > forvishitan, jen la enhavo, en kiu mi indikas la retardeson menciitan
                    [...]
> [...]
                    > servilon, do tio ankorau pensigas min pri eventuala "interveno" de tiu
                    > servilisto, se ne temus pri misfunkcio de Thunderbird.

                    Do, tio aspektas kiel miskonfiguro de via Thunderbird, kaj ne kiel virusajxo.
                    Rigardu la filtrilo-regulojn de via Tondrobirdo.

                    Pauxlo