Re: [programistoj-respondas] Re: mi earis pri unikodigo

  • Lorenzo tomezzoli
    Message 1 of 15 , Aug 12, 2002
      dankon
      ne estos problemo, mi estas Italdevena

      Lorenzo
      ----- Original Message -----
      From: "Nino V" <nino@...>
      To: <programistoj-respondas@yahoogroups.com>
      Sent: Monday, August 12, 2002 12:38 PM
      Subject: Re: [programistoj-respondas] Re: mi earis pri unikodigo

      > Mi konas la italan: Inserisci->Simbolo->Tasto di scelta rapida, kio eble
      > korespondas al la angla: Insert->Symbol (au Sign)->Shortcut. En mia itala
      > MSWord "Inserisci" estas la kvara menuo!
      > Amike,
      > Nino
    • reza
      Message 2 of 15 , Aug 12, 2002
        Unue saluton al chiuj tie chi.
        Mi estas Reza el Tajvano.
        Pri Ek, jes mi ankau pere de barata amiko ricevis informon kaj elshutis
        kaj ghi bone funkcias kaj ech en mia Outlook ghi automate tajpas E-ajn
        literojn, kaj ankau en Word. Sed kio pri literumad-kontrolo? Chu ghi povas
        serchi tajp-erarojn? Tio estas grava, chu ne?
        Sincere.
        Reza Kheir-khah