Re: Chapelitaj literoj en Word

  • indriko
    Message 1 of 15 , Aug 12, 2002
      --- In programistoj-respondas@y..., "Lorenzo tomezzoli"
      <lotogar@c...> wrote:
      > DANKON
      >
      > Lorenzo
      >
      > BONE SED KIEL FARI POR HAVI MAGIAN KLAVON EN WORD ?

      Saluton Lorenzo,

      La instrukcioj por instali la makroon estas en la
      dosiero MagiaKlavo.bas . Konservu MagiaKlavo.bas sur
      vian propran diskon.

      respondas/files/Makrooj/MagiaKlavo.bas

      Malfermu ghin per iu ajn redaktilo, kaj legu la instrukciojn.

      La unuaj kvar linioj estas...

      Attribute VB_Name = "MagiaKlavo"
      'MagiaKlavo.bas -- Chi tiuj makrooj por MS Word kreas magian klavon.
      'Post tajpado de la magia klavo, la sekvanta litero havos chapelon,
      se ghi estas
      'c, g, h, j, s, au u.

      Chion bonan,

      Klivo
    • Lorenzo tomezzoli
      Message 2 of 15 , Aug 12, 2002
        dankon
        ne estos problemo, mi estas Italdevena

        Lorenzo
        Message 3 of 15 , Aug 12, 2002
          Unue saluton al chiuj tie chi.
          Mi estas Reza el Tajvano.
          Pri Ek, jes mi ankau pere de barata amiko ricevis informon kaj elshutis
          kaj ghi bone funkcias kaj ech en mia Outlook ghi automate tajpas E-ajn
          literojn, kaj ankau en Word. Sed kio pri literumad-kontrolo? Chu ghi povas
          serchi tajp-erarojn? Tio estas grava, chu ne?
          Sincere.
          Reza Kheir-khah