bonvole suptenu la tradukadon de Firefox

  • Kristjan Schmidt
    Message 1 of 2 , Sep 1, 2008
      Saluton,

      Laux mi, la esperantigado de Firefox estas valora laboro. Do mi emas
      apogi gxin por ke tiu projekto povas dauxrigi kaj progresi.

      Se ankaux vi emas apogi tiun laboron, bonvole subskribu tie:
      http://www.promesobanko.com/Firefox-Traduko

      kore,
      Kristjan
      (Germanio)

      --
      www.esperanto.de/sachsen/
    • Szilvasi Laszlo
      Message 2 of 2 , Sep 2, 2008

        Fakte vi pravas.
        Mi legis nur la retposxtan mesagxon, kaj mi miskomprenis gxian celon. Pardonon!

        Szilvási