[programistoj-respondas] Transigi adreson (estis:Trompaj retejoj)

  • Roland ROTSAERT
    Message 1 of 7 , Jul 8, 2008
      V. Ivanov wrote:

      > Jes, apenaux eblas. Esperantistoj en Rusio dum jaroj nenion povas fari pri esperanto.ru, kiun tre frue, en la 90-aj, akaparis iu lingvoinstrua firmao, kiu cxefe okupigxas pri la angla sed nomigxas "Planedo Esperanto"... :)
      >
      > Slavik Ivanov

      Daŭris kelkajn monatojn, sed mi sukcesis:
      Pere de www.dankom.com mi ĵus 'transprenis' la adreson www.ikef.org,
      kies registrado validis ĝis fino de aprilo 2008 kaj kiun la origina
      posedanto ne renovigis. Mi faris la mendon (backorder) komence de la
      jaro, sed nur nun la adreso efektive liberiĝis kaj estis transigita al mi.

      Roland Rotsaert