lerni Eon ludante..

  • Hokan LUNDBERG
    Message 1 of 5 , Apr 3, 2008
      lastatempe mi iom pensas pri la jena frazo de LLZ:
      "Ke la lingvo estu eksterordinare facila, tiel ke oni povu ellerni ĝin ludante." (Unua Libro)

      kaj kiam mi vidis kiel lernantoj en la gimnazio kie mi laboras vere ghuas diversajn komputilludojn mi kondludis ke estus bonege havi komputilan ludon per kiu eblus lerneti Eon en amuza maniero.. kion vi pensas pri tio? chu tia programo/projekto jam ekzistas?

      unu eblo estus modifi jam ekzistantan ludon kaj aldoni "Eo-aferojn" al ghi.. jen listo de malfermfontaj ludoj: http://en.wikipedia.org/wiki/Alphabetical_list_of_open_source_games - chu vi povus iun rekomendi?

      mi konscias ke temas pri tre granda kaj malfacila projekto.. sed bonus iel komenci kaj eksperimenti, cerbumi, elprovi ktp, chu ne?

      unu ideeto estas ke la ludanto stiru uleton en ia fantazia mondo per diversaj komandoj, ekz: "iru dekstren", "kuru lau la vojo", "saltu en la akvon", "rampu sub la tablon" ktp, kaj ke la uleto kolektu diversajn ajhojn trembrilantajn kaj kiam oni sukcesas preni ion la vorto de la ajho aperas dum kk sekundoj, poste (fine de iu nivelo) chiuj kolektitaj ajhoj montrighas denove kaj la ludanto skribu iliajn nomojn por ricevi kromajn poentojn.

      eble vi havas aliajn ideojn pri ludo per kiu eblus lerneti Eon? mi invitas al cerbumado pri la temo!

      ps. chu iu el vi havas kontakton kun profesia lud-programisto? estus interese starigi ian kunlaboron por ricevi konsilojn..

      a,
    • Axel R.
      Message 2 of 5 , Apr 3, 2008
        Saluton Hokan,
        Mi taksas vian ideon bonega !
        De kelkaj jaroj mi zorgas pri traduko en esperanton de diversaj liberaj
        programoj (kiel KDE ekz. : http://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=eo )
        Mi tamen devas agnoski ke esperantajn programojn uzas jam spertaj
        esperantistoj.
        Kaj mi interesiĝas pri alia projekto : http://www.gcompris.net/
        Tiun programon uzas infanoj por spertiĝi pri komputiloj, koloroj,
        geografio, ĉiferoj ktp. kaj ĝi enhavas strukturon kiu ebligas facile
        aldoni novajn luderojn :
        http://gcompris.net/-Development-

        La avantaĝoj de tiu programo estas ke :
        - ĝi jam estas disponeblas en preskaŭ ĉiuj linuksaj versioj (Ubuntu,
        Debian, RedHat ...)
        - Des pli june ni eklernas esperanton, Ju pli longe ni povas uzi ĝin
        - kelkaj lernejoj uzas ĝin.

        La plej taŭga aĝo por uzi GCompris estas inter 4 kaj 11 jar-aĝa.

        Pri la konkretaj ludoj kiujn ni povus krei per ĝi, mi pripensis pri
        diversaj ludoj.
        - rekoni vortojn : bildoj aperas surekrane kaj vi devas klaki sur la
        taŭga vorto (knabo, limonado, glaso, pomo...)
        - konstrui frazojn : frazoj aperas sed mankas iun vorton (la XXX trinkas
        limonadon... kaj vi devas elekti inter knabo, glaso, ...)
        - konstrui vortojn : pom-suko, lern-anto, hund-ido, amik-ino...
        gluiĝante diversajn slipojn kiuj havas la radikojn kaj la sufiksojn...

        GCompris povas uzi kolorojn, bruojn, voĉojn ktp.

        Se vi havas iom da tempo, provu elŝulti ĝin kaj ludi ĝin. Miaj nevoj
        ŝategas ĝin...

        Amike,

        Axel

      • Nino
        Message 3 of 5 , Apr 3, 2008
          > - konstrui vortojn : pom-suko, lern-anto, hund-ido, amik-ino...
          > gluiĝante diversajn slipojn kiuj havas la radikojn kaj la sufiksojn...

          Ni kaptas cxi tiun okazos por inviti vin viziti http://www.adessocipenso.it/nunmipripensos.htm, kie trovigxas ludo por konstrui frazojn per la unuaj 1000 radikoj kaj afiksoj de la BRO. La radikoj kaj afiksoj estas disdividitaj sur 100 slipojn.

          Amike,
          Nino

          http://www.vessella.it (italiano, esperanto, kiswahili, english)
          http://www.changamano.org (Iniziative di solidarietà per la Tanzania)
          http://www.lernado.it (Articoli di quotidiani della Tanzania, Corso di lingua swahili, Corso di lingua esperanto, Vocabolario esperanto-italiano, Jifunze lugha ya Kiesperanto, Kamusi ya Kiesperanto)
          http://www.swahili.it/bao (Versione moderna e tanzana di un gioco diffuso in tutto il mondo antico)

          Questo messaggio e i suoi allegati contengono informazioni riservate, a uso esclusivo del destinatario. La diffusione, distribuzione e/o copiatura del documento trasmesso da parte di qualsiasi soggetto diverso dal destinatario è proibita, sia ai sensi dell’art. 616 c.p., che ai sensi del D.Lgs. n. 196/2003. In caso di errata ricezione, vi preghiamo di distruggere questo messaggio e di informarci a mezzo fax o posta elettronica e di confermarcene la distruzione.

          This e-mail and its attachements contain confidential informations intended for the addressee only. Disclosing, distributing and/or copying this document by any recipient other than the addressee is prohibited both pursuant to art. 616 penal code and D.Lgs. n. 196/2003. Should you receive this e-mail by mistake, please be so kind as to advise us by e-mail, and confirm that you have destroyed it.

          Checked by AVG.
        • Bert Schumann
          Message 4 of 5 , Apr 3, 2008
            Dankon Nino

            > http://www.adessocipenso.it/nunmipripensos.htm
            > ludo por konstrui frazojn per la unuaj 1000 radikoj kaj afiksoj de la BRO

            Chu necesas ion acheti au instali au ludi rete?
            Mi ne vidas kiel ghin uzi ?

            Mi serchas okupojn por Internacia
            InfanKongresetohttp://bertosch.free.fr/iik2008/index.html

            --
            Bert SCHUMANN
            9 rue du Couradin, FR-35510 Cesson-Sévigné
            Message 5 of 5 , Apr 8, 2008
              Kara Bert,

              mi pardonpetas pro la malfrua respondo.

              La ludo estas acxetebla momente nur cxe mi, poste cxe la eldonisto-elpensinto mem kiu intertempe lernas iom da esperanto. Cxiu kartaro kostas 7 eurojn. Al kiu vi devas aldoni la sendokostojn (plimalpli 2 eurojn).

              Estus vere interese se vi povus uzi gxin dum la infankongreseto!

              Checked by AVG.