Re[2]: [programistoj-respondas] Mail delivery failed: returning message to sender

  • FIDOretano el Chernihiv
    Message 1 of 8 , Nov 13, 2007
      FC> Cxu plia fusxado de Jahu-servo estas tiu vicego da revenantaj mesagxoj?
      ^^^^^^
      mi mem ricevis 17 mesagxojn de Mail Delivery System.
      venis tempo translogxigxi al Google!

      ---
      FIDOretano el Chernihiv, Ukrainio
      * Origin: Для мiжнаpодного спiлкування потpiбна мiжнаpодна мова (2:4634/3.32)
      * Origin: Internacia komunikado bezonas internacian lingvon (2:4634/3.32)
    • Bert Schumann
      Message 2 of 8 , Nov 14, 2007
        FIDOretano el Chernihiv tajpis:
        > Cxu plia fusxado de Jahu-servo estas tiu vicego da revenantaj mesagxoj?
        > mi mem ricevis 17 mesagxojn de Mail Delivery System. venis tempo translogxigxi al Google!

        Lau mi pri tio kulpis la retmesagha servilo de iu sendinto
        nederlandlingva. Mi petis al la listestro ion fari.
        Nun ne plu aperas la sama mesagho, do iu faris ion.

        Unuflanke Jahu havis ghis nun pli da problemoj (i.a. china jhurnalisto
        malliberas dekojn da jaroj, listoj de Renato malaperis dum tempo), sed
        aliflanke Jahu ekzistas pli longe kaj havas multe pli da grupoj. Mi
        supozas, ke iam Guglo havas samajn problemojn.

        Tiom facila, bela, moderna, amplekta retejo kiel Guglo ne povas funkcii
        senkoste. Mi iel supozas ke Guglo efike ekspluatas kion ili scias pri ni
        el dissendolistoj, retadresilo, mapoj, serchmotoro...
      • Felipe Castro
        Message 3 of 8 , Nov 14, 2007
          Mia precipa plendo pri Jahu-servoj estas problemoj kun UTF-8. Kaj estu
          certa, ke ankaux gxi devas uzi informojn pri ni, krom meti tiajn bildajn
          reklamojn cxie. Cxiu senkosta servo tiel estas.

          Felipe Castro.

          Message 4 of 8 , Nov 16, 2007
            BS> Unuflanke Jahu havis ghis nun pli da problemoj
            BS> (i.a. china jhurnalisto malliberas dekojn da jaroj, listoj de Renato malaperis dum tempo),
            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
            Pri kio temas?????

            ---
          • bert.schumann@free.fr
            Message 5 of 8 , Nov 16, 2007
              FIDOretano> Pri kio temas?????

              > listoj de Renato malaperis dum tempo

              Iu administranto de Jahu, vidinte ke Renato estas la sola posedanto de kelke tro
              da listoj, forvishis la listojn, i.a. uea-membroj. Post eble 10 tagoj, post
              interveno(j), Jahu restarigis chion. Ghuste tiam kreighis la pluraj listoj en
              Guglo.

              > china jhurnalisto malliberas dekojn da jaroj

              China jhurnalisto memorigis pri la mortigaj eventoj 1989 sur placo Tian-an-men
              en listo de la china Jahu-servo. 'Oni' devigis Jahuon doni la identecon de la
              sendinto, kiu estis jughita pri alta perfido de shataj sekretoj je mallibero de
              (eble) 30 jaroj. Pri tiu evento multaj ja scias, krom junaj chinoj
              http://en.wikipedia.org/wiki/Tiananmen_Square_protests_of_1989

              Kompreneble, samaj problemoj povas okazi che Gugle kaj aliie

              Bonvolu komenti nur al mi, ne en la listo, char ekster temo.