"Speech recognition" en Esperanto - Peto pri informoj

  • Sauro.Orsini@cec.eu.int
    Message 1 of 2 , Aug 5 7:04 AM
      Bonan tagon al cxiuj, kaj pacientu pro mia malalta esperanta scipovo !

      Mi estas laboranta nuntempe je mia fintrejnada esajxo pri "informaj sistemoj
      kaj informadiko".

      Mi eksploras la ebleco almeti vokalajn deskriptajxojn de arkivaj fundusoj al
      pli tradiciaj, kvankam elektronike kreitaj, tekstualaj arkivaj deskriptajxoj
      (mi estas profesie arkivisto).

      Estus ege interese por mi scii, se ekzistas softvaroj de "speech
      recognition" (ia OCR por vokalaj fisxeroj) kiuj interpretas esperanton.

      Mi pensas ke esperanto, cxar estas lingvo klarege kaj ritme eldirita,
      ebligus per iloj de "speech recognition" havi tekstojn el bona kvalito
      ankaux el vokalaj fisxeroj eldiritaj fare de homoj de malsamaj gepatraj
      lingvoj : do, tute utila en internacia organizajxo tia, kie mi laboras.

      Mi dankas vin ekde nun por via helpo !

      Sauro Orsini

      sauro.orsini@...
    • Samuel Desseaux
      Message 2 of 2 , Aug 5 12:02 PM
        Saluton

        Mi estas komputilisto kaj studis komputilan lingvistikon. Do, mi povas eble helpi vin

        Laux min, tio ne ekzistas por la momento (sed, cxu ne? iu eble kreos gxin unu tagon. Tio estus tre interesa.

        Cxu vi konas cxi-tiujn retadresojn

        Gxi povus helpi vin por via laboro.

        Amike

        Samuel

[...]

        Por malaboni chi tiun poshtliston, sendu retposhton al: