mi bezonas vian helpon por traduki

  • samuel desseaux
    Message 1 of 1 , Jul 1, 2002
      Saluton al cxiuj

      Mi bezonas vian helpon (tempo mankas al mi kaj tradukado estas tre utila por
      promocii softvaron).

      Mi estas programisto kaj Linukso-emulo (pli! freneza!!). Mi partoprenas en
      projektoj por "free software"(pardonu se mi uzas la englan lingvon). Unu el
      tiuj projektoj konsistas en softvaro kiu permesas administri en lernejo
      kunligitaj komputiloj (mi ne scias kiel traduki la englan vorton "network").
      "Abul-Edu" (sia nomo) estas havebla en la jena adreso http://www.abuledu.org
      (vi povas elsxuti gxin:estas senpaga)

      Por traduki gxin, ni havas 2 gravaj dokumentoj

      1)http://cvs.rycks.com/cgi-bin/cvsweb/bcd2002/web/libs/lang/fr?rev=1.13&content-type=text/x-cvsweb-markup&cvsroot=AbulBCD

      > se vi povus helpi min por traduki la maldekstren parton (kiu estas en
      engla) en esperanto aux en aliaj lingvoj, mi estas tre kontenta.

      2)http://cvs.rycks.com/cgi-bin/cvsweb/~checkout~/1.0/abuledu-src/AbulEduConf/src/erics/traductions/langue?rev=1.2.

      > sama demando sed miaj francaj amikoj povus certe helpi min por traduki gxin
      en esperanto aux en aliaj lingvoj.

      Cxu estas OK?

      Mi antauxdankas vin multa

      Amike