1835Re: FW: [programistoj-respondas] Blokita Google-konto

  • womble_timsk
    Mar 27, 2014
      Estas bedaŭrinda temporaba afero, kiam oni forŝtelas interretan konton tiel.  :(  Pasintjare oni ial blokis mian blogon ĉe WordPress.com, kaj dum kelkaj tagoj mi tute ne sciis kial, nek ĉu mi iam rajtos rehavi ĝin. Feliĉe la bloko daŭris nur kelkajn tagojn, sed dum tiu tempo mi ne ricevis ajnan novaĵon.

      Jen du rilataj konsiletoj, por eviti ripeton de tiu malagrabla sperto:
       — uzu la "two-factor authentication" (t.e. duoble sekura ensaluto). Se vi havus ĝin antaŭe, oni ne povintus forŝteli vian konton ĉe Google.
       — kaj uzu la Hotmail-konton almenaŭ unufoje ĉiumonate; alikaze ĝi simple malaktiviĝos, kaj vi perdos ankaŭ tion.

      Bonan sekuran daŭrigon!

      Tim

    • Show all 2 messages in this topic