1834Re: FW: [programistoj-respondas] Blokita Google-konto

  • Roland Rotsaert
    Mar 27 2:20 AM
      Roland Rotsaert schreef op 25/03/2014 8:19:

      > Antaŭ deko da tagoj miaj Google-retpoŝto subite estis blokita. Google ne
      > donis kialon, sed verŝajne la antaŭan tagon mi estas malprudenta kaj iu
      > akiris mian pasvorton kaj komencis misuzi la konton.

      Pasintan jaŭdon la problemo estis solvita. Mi ricevis sms-kodon. Mi vane
      serĉis en la Google-instrukciojn kie mi povis enmeti ĝin kaj finfine,
      kun sukceso, uzis la proceduron por 'forgesita pasvorto' (kvankam mi
      tute ne forgesis ĝin). Plurfoja ŝanĝo de pasvorto, re-enordigo de
      retpaĝoj kie mi registris alian adreson, metado de mesaĝoj en bona
      loko... postulis plian semajnon, sed nun ŝajne ĉio denove funkcias.

      Oni denove prefere uzu mian gmail-adreson, sed mi konservas la
      hotmail-adreson kiel rezervo.

      Roland
    • Show all 2 messages in this topic