1828Blokita Google-konto

  • Roland Rotsaert
    Mar 16, 2014
      Antaŭ deko da tagoj miaj Google-retpoŝto subite estis blokita. Google ne donis kialon, sed verŝajne la antaŭan tagon mi estas malprudenta kaj iu akiris mian pasvorton kaj komencis misuzi la konton.

      Rondirante en la help-paĝoj de Google mi atentigis pri mia problemo kaj revenis kelkaj (duonaŭtomataj) respondoj de Google dirantaj 'ni okupiĝas pri la problemo, paciencu'.

      Ĉu iu havas sperton pri tio? Ĉu mia Google-konto (nur nur retpoŝto, sed ĉiuj aldonaj aferoj: Google Docs, diskutlistoj...) baldaŭ povos refunkcii aŭ ĉu mi eterne devos pacienci kaj prefere tuj rekomencu de nulo kun nova konto?

      Roland Rotsaert
    • Show all 4 messages in this topic