1827Re: [programistoj-respondas] Kreskanta ĝenado en V ista

  • Nei
    Mar 15, 2014

      Mi apogas la sugeston de Sébastien.

      On 15-03-2014 15:03, Sébastien Montagne wrote:
      Plej efika maniero :
      eble forviŝi vindozaĉon kaj instali linukson ?

      :)

      Pli kaj pli aperas sur mia ekrano nedezirataj aferoj
      - varbado
      - avertoj pri pretekstitaj problemoj de mia komputilo.
      Je speciale la lastaj ofte mankas la ebleco, tuj forviŝi ilin
      Ankaŭ mankas tie klara indiko de la sendinto.
      Ĉu estas ebleco fermi mian komputilon kontraŭ tiaj aĉaĵoj?
      Kie mi povas trovi informojn?

    • Show all 4 messages in this topic