1817Kiel vidi retpaĝon, se oni mem devus esti en difinita lando? Estis: Re:BBC Televida d issendo - BBC World News.

  • Lu Wunsch-Rolshoven
    Dec 15, 2013
      Saluton!

      Laŭ retaj informoj oni povas vidi tian paĝon, se oni iras tien ne rekte, sed per t.n. Proxy-servilo en Britio, kiu do al ekz. BBC donas la informon, ke la peto venas el Britio.
      Jen listo de Proxy-serviloj el Britio - bedaŭrinde mi mem ne jam sukcesis. http://aliveproxy.com/gb-proxy-list/
      Jen la informo pri via loko, kiun la servilo de BBC vidas: http://www.ip-adress.com/IP_adresse/

      Teknike: Por atingi ŝanĝon de tio necesas ŝanĝi ĉe Firefox ĉe
      Iloj/Elektebloj/Spertaj/Reto/Konektado/Agordoj/Neaŭtomata agordo de retperantoj .
      Tie oni enmetu la adreson de la peranto (Proxy-servilo), ankaŭ kun hoketo ĉe "Uzi tiun ĉi peranton por ĉiuj protokoloj".

      Eble iu el vi sukcesos pri tio...
      Eble programistoj povos helpi.

      Ĉion bonan

      Lu
      __

      Am 15.12.2013 09:43, schrieb Brian Barker:
      Mi ege bedauras tion.
      Mi tamen alte  rekomendas ke venontjare ni internacie kunlaboru pri tio.
      Jen la brita retejo.

      http://esperanto-book-day.org.uk/

      Brian

      To: LANDA-AGADO@yahoogroups.com
      From: ileana.schroder@...
      Date: Sat, 14 Dec 2013 12:23:10 +0100
      Subject: Re: (landa agado) BBC Televida dissendo

       Oni ne permesas la aliron.
      Amike
      Ileana

      'Den 14-12-2013 03:12, Brian Barker skrev:

      Esperanto sur BBC World News. La plej lasta ero post 24 minutoj.

      http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b03l7g1n/World_News_Today_13_12_2013/

      Brian

      --
      Lu Wunsch-Rolshoven