Link naar ander bestand

  • Nico van Leeuwen
    Message 1 of 1 , Oct 31, 2001
      Enige tijd geleden heb ik de vraag gesteld of het mogelijk was om
      vanuit een recordveld binnen Pro-gen een link te leggen naar een
      recordveld van een ander bestand.
      Tot op heden heb ik daar helaas nog geen uitsluitsel over gehad.
      Mogelijk wijst dit op de onmogelijkheid ervan, maar dan zou ik dat
      toch graag zeker willen weten. En ook of deze optie in de toekomst tot
      de mogelijkheden kan gaan behoren.

      Met vriendelijke groeten,
      Nico van Leeuwen