selektie

  • Erik Stam
    Message 1 of 3 , Oct 22, 2001
      Hallo pro-gen fans,
      Ik wil de levenden in mijn genealogie niet in .htm formaat laten voorkomen. Hoe maak ik een selektie die de nog levenden uitsluit?
      Groeten van

      Erik Stam

    • l.p.vankessel@kpn.com
      Message 2 of 3 , Oct 23, 2001
        Hallo Erik

        de Pro-Gen gebruikers groep van Limburg heeft een 'add-on' ontwikkeld
        waarin je een selektie kan initieren met 'privacy' jaartallen.
        Het adres van die Pro-Gen-club :
        http://gallery.uunet.be/PRO-GEN.GG.LIMBURG/index.html
        Maar er zal wel op gereageerd worden, want ik weet niet waar precies
        die √°dd-=on'vermeld wordt.
        Deze 'add-on' moet je dus integreren in PG30.
        m. vr. groet L.P. van Kessel, Ter Aar
        http://www.angelfire.com/ga/digit

      • Jaak Simons
        Message 3 of 3 , Oct 23, 2001
          Hallo Erik,

          Op mijn website http://users.pandora.be/jaak.simons/privacy!.htm vind
          je meer uitleg en downloadmogelijkheid.
          In de komende nieuwe PRO-GEN zal met privacygegevens rekening kunnen
          gehouden worden.
          In afwachting heb ik privacy!.vtx indertijd geschreven. Je kunt er
          personenuitvoer, kwartierstaat, genealogie en stamreeks mee aanmaken.
          Door instelling van de jaartallen kun je data achterwege laten.
          Probeer het maar eens.
          Succes,
          Jaak Simons, Hasselt (B)