Re: [pro-gen] aantal pagina's

  • Rudi van der Linde
    Message 1 of 3 , Oct 15, 2001
      Beste Jaap,

      Als je ook Word heb zou je daar kunnen zien hoeveel het wordt, die gebruik ik altijd, want soms haal ik iets weg.
      het uitvoeren naar Word met de ext. als RTF

      > Ik ben altijd geinteresseerd in gegevens van Kalf, Buter, van Opzeeland, Kol, Beierbergen van Henegouwen en Kleist
      > Tevens alle gegevens over Den Helder, Texel en Wieringen.

      Zou je dan willen kijken in de gegevens van Texel of er Cornelis Adriaens voorkomt rond 1518, hij huwde met Neletje of Aechte
      Zo niet.. zou je dan willen kijken of er DE JAGER voorkomt tussen 1500 en 1600.

      ALvast bedankt.

      Genealogische groeten Rudi uit Aalsmeer