Re: [pro-gen] Out of string...

  • Sjouwke G. Wolters-Nubé
    Message 1 of 8 , Oct 1, 2001
      Nee, dit is inderdaad geen oplossing, helaas. Want ik voer die tekst in in Pro-Gen, niet in Word. En Pro-Gen telt geen woorden of tekens. Die geeft wel aan in een veld hoeveel regels er gebruikt worden, vandaar dus mijn vraag. Anders zou ik dan alles eerst in Word moeten tikken, en dan importeren in pro-gen, tja, dan weet ik leukere dingen te doen met mijn tijd ;-)

      Dus als iemand me nu vertellen kan hoeveel het maximum aantal regels mag zijn in een veld voordat de ellende komt, dan kan ik daar voortaan op letten.

      groetjes,
      SJOUWKE G. Wolters-Nubé
      http://home.planet.nl/~sjouwke
      Groninger Genealogy
      new: Messageboard and Picturetrail!

      Message 2 of 8 , Oct 1, 2001
        Ga er maar van uit dat in een infoveld van een persoons- of relatieblad de
        breedte 76 tekens is (zichtbaar op de onderste regel van dat infoveld) en 20
        regels hoog. Even rekenen........ = 1.520 tekens.
        Dus 10 van deze schermpjes.........dan kom je in de buurt........... ;-))

        Rob Fransen

          Message 4 of 8 , Oct 2, 2001
            Yes, dat zal hem dus wezen! Ik had inderdaad vrij veel tekst, vooral geimporteerd met plakken, maar.... hihi, om de ruimte toch wat te beperken, had ik nou juist heel veel enters eruit gewipt, dacht dat het best achtermekaardoor kon, zou weer wat ruimte schelen. Had ik dus juist niet moeten doen. Want volgens mij zat ik dus nog nieteens op 3 A4-tjes, maar wel aan hele lappen tekst achter elkaar. Kan best eens zijn, ik zal volgende keer toch die enters dan maar laten staan! Bedankt!!!!