Re: [pro-gen] laptop

  • Peter Mathijssen
    Message 1 of 3 , Dec 9, 2000
      From: Ine Clarke-van den Munckhof <bodywork@...>
      To: Progengroep <pro-gen@egroups.com>
      Sent: Saturday, December 09, 2000 9:23 AM
      Subject: [pro-gen] laptop

> [...]
      > al van soc.genealogie.ben en ik heb aan anderen wel eens rechtsstreeks
      > vragen gesteld.
      > Ik ben blij dat deze groep er is, hoewel ik Progen al een jaar of twee
      > gebruik ken ik nog lang niet alle mogelijkheden en ik steek zo flink wat
      > op.
      > Een vraagje
      > Het uiterste gemak is je progen mee te kunnen nemen in het archief! Denk
      > ik?
      > Ik heb laatst Progen geïnstalleerd op de laptop van mijn zus en kreeg
      > toen bij alle onderdelen maar een half scherm, alsof het van boven tot

      Hiervoor zou je toch meer info moeten geven. Processor van de laptop,
      windows versie of dos-versie.
      Draai je Pro-Gen in een dos-venster of full-screen, etc.
      misschien kun je wat meer info verschaffen.

      > En twee: ik ga volgende maand zelf een laptop aanschaffen. Waar moet ik
      > op letten dat me niet hetzelfde overkomt.? Moet de laptop aan bepaalde
      > eisen voldoen?

      Daarvoor moet je eerst antwoord weten op bovenstaande vragen, maar als je
      van plan bent een nieuwe laptop aan te schaffen, zal dit in de regel weinig
      problemen opleveren.

      Zelf heb ik sinds een paar maanden een packard bell, met AMD 450 processor,
      TFT-scherm, CD-ROM, Modem, etc. Hierop werkt Pro-Gen zonder problemen onder
      WIN98 second edition.