progen onder win2000 opstart optie ?

  • jens@wanadoo.nl
    Message 1 of 2 , Sep 22, 2001
      Ben het even kwijt,

      om Progen in volledig scherm te draaien moest ik een extra parameter
      opgeven in het pad C:\PG30\PGWINPRN.EXE van de shortcut op het
      bureaublad.

      wie helpt mij weer op weg? dacht iets van \vga toevoegen?

      alvast bedankt

      Jan de Graaf
    • vdGraaf
      Message 2 of 2 , Sep 22, 2001
        l.s.

        Gebruik van PRO-GEN met Windows ME / 2000 :
        http://www.pro-gen.nl/nltip08.htm

        met vriendelijke groeten,

        Enno van der Graaf
        [earlvdg @ bigfoot . com]