Opgeslagen zaken

  • Luuk Keunen
    Message 1 of 3 , Jul 12, 2001
      Hallo allemaal,

      Welke bestanden moet ik apart opslaan om na een herinstallatie van Pro-Gen
      mijn eigen gemaakte voorwaarden voor uitvoer van een
      genealogie/parenteel/etc. (de menu's waarbij je kunt kiezen welke velden je
      mee kunt nemen bij een uitvoer) niet kwijt te raken?

      gegroet,
      Luuk Keunen
      (lidnr. 1772, ik zie een traditie ontstaan).

    • Arend de Haan
      Message 2 of 3 , Jul 13, 2001
        Dag Luuk en anderen,

        Mijn backup-procedure bestaat uit het geheel kopieren van de map PG30.
        Daarmee heb je zowel de bestanden als je eigen instellingen veiliggesteld.

        Arend de Haan
        (OK, komt ie, licensie 5274)

      • Evelien van Ruitenbeek
        Message 3 of 3 , Jul 13, 2001
          Dag Luuk,

          Ook ik heb veel eigen instellingen.
          Ik weet ook de bestanden wel te vinden waar eigen instellingen in worden
          bewaard.
          Maar het is gewoon niet te doen om deze apart op te slaan.
          Je vergeet er altijd wel eentje.
          Arend Maas heeft het al gezegd, je kunt beter de hele directorie van PRO-GEN
          kopieren, dan weet je zeker dat je alle instellingen hebt.

          Wanneer je opgeslagen directorie weer terugkopieert naar je harde schijf dan
          werkt PRO-GEN wel, maar het is beter eerst opnieuw te installeren en later
          de opgeslagen versie erover heen te kopieren.

          Groetjes,
          Evelien van Ruitenbeek