[pro-gen] problemen met pro-gen onder windows ME

  • c. haakman
    Message 1 of 4 , Jul 3, 2001
      Geachte mede-onderzoekers,

      Vanmiddag wilde ik iets aanvullen in mijn stamboom. Het volgende gaf hij
      aan:
      bestand c:\pg30\nl\data\haakman2
      Dit bestand kan niet geopend worden. Controleer de instellingen.
      Waarschijnlijk is er een niet betaand pad opgegeven of is Pro-gen een tweede
      keer gestart via windows of OS/2 druk op een toets....

      Ik heb Pro-gen nog niet zolang en ik heb dit al een paar keer gehad. Ik hoop
      dat iemand kan helpen. Alvast bij voorbaat dank.

      Corlinda
    • Rob Fransen
      Message 2 of 4 , Jul 3, 2001
        Beste Corlinda Haakman,

        Bij sommige printers verschijnt er tijdens het afdrukken een
        print-status-venster. Hierbij wordt PRO-GEN geminimaliseerd naar de taakbalk
        onderin het scherm.
        Als u in de taakbalk (onderin het scherm) één keer met de linkermuisknop
        klikt dan is PRO-GEN weer als geheel terug op het scherm en kunt u verder
        werken.

        Als deze situatie u onbekend is, dan lijkt het of PRO-GEN is afgesloten en
        klikt u opnieuw op het icoon van PRO-GEN. Zodoende start u PRO-GEN een
        tweede maal. Dat wordt dus zoals u hebt beschreven geweigerd.

        Hopelijk is een en ander zo duidelijk genoeg.

        Groet,

        Rob Fransen
        Helpdesk PRO-GEN Gebruikergroep

> [...]
        hoop
        > dat iemand kan helpen. Alvast bij voorbaat dank.

      • A., J. en E. van Holten
        Message 3 of 4 , Jul 3, 2001
          Dag Corlinda,

          Naast het antwoord van Rob Fransen heb ik ondervonden dat Pro-Gen ook niet
          wil opstarten als er een directorie of (tekst) bestand geopend is met een
          naam waarin Pro-Gen is verwerkt.

          Groetjes,

          Arie van Holten