install.bat resultaten van PG30p15.exe

  • l.p.vankessel@kpn.com
    Message 1 of 2 , Jun 25 12:53 AM
      Hallo,

      als ik install.bat op de C:\ schijf executeert, dan blijven nog
      enkele bestanden gezipt staan.
      Deze zijn:
      Prn-d.lzh; dd.15-12-2000, waarin 10 bestanden verborgen zijn
      Prn-gb.lzh; dd.15-12-200, waarin eveneens 10 bestanden verborgen zijn
      Prn-nl.lzh; dd. 15-12-2000, waarin ook 10 bestanden verorgen zijn
      Txt-d.lzh; dd. 07-05-2001, waarin 2 bestanden verborgen zijn
      Txt-gb.lzh; dd. 07-05-2001, waarin eveneens 2 bestanden verborgen zijn
      Txt-nl.lzh; dd. 07-05-2001, waarin ook 2 bestanden verborgen zijn.

      Mijn vraag is nu: is de install.bat correct verlopen? Moeten die
      gezipte files niet uitgepakt worden? Bij het 'weer'-executeren van de
      bat.file worden wel inderdaad signalen doorgegeven dat e.e.a. reeds
      is uitgepakt.

      Leonard van Kessel
      Ter Aar
    • Rob Fransen
      Message 2 of 2 , Jul 3, 2001
        Beste Leonard van Kessel,

        Aan het eind van je vraag geef je zelf al aan dat alles reeds is uitgepakt.

        Na het uitvoeren van install.bat gaat alles volautomatisch. U krijgt ook een
        schermpje te zien waarin vermeld wordt dat de installatie met succes is
        verlopen.
        De oorspronkelijke ingepakte bestanden blijven intact, en daardoor bruikbaar
        als u het in de toekomst nog eens wilt gebruiken. (maar u kunt ze ook
        wegdoen).
        Dus echt waar, alles is OK.

        Groet,

        Rob Fransen