Re: [pro-gen] OT: PRO-GEN-eralia, jrg. 7, nr. 2, juni 2001

  • Rob Fransen
    Message 1 of 9 , Jun 11, 2001
      Eerste en absoluut laatste reactie van mijn kant over dit onderwerp:
      Op OFF TOPIC berichten reageer ik doorgaans nooit, maar........

      Voor alle duidelijkheid:
      Ik leg geen verantwoording af in een eGroup. Dit is UITERMATE OFF TOPIC en
      dus zeer vervelend voor de leden van deze eGroup. Aan hen biedt ik mijn
      excuses aan voor deze reactie van mijn kant.

      Voor leden van de PRO-GEN Gebruikersgroep: In het colofon van de redactie
      van PRO-GEN-eralia staat de naam van de redacteur vermeld met redactie-adres
      en e-mailadres.

      Vriendelijke groeten,

      Rob Fransen
      Redactie PRO-GEN-eralia

      Message 2 of 9 , Jun 11, 2001
        Rob Fransen <r.fransen@...> schreef:

> [...]
        > van PRO-GEN-eralia staat de naam van de redacteur vermeld met redactie-adres

        Beste Frans,

        Het spijt me dat je op deze manier reageert. Het valt me ook een
        beetje van je tegen. Dat een bericht off-topic zou zijn, is niet
        alleen aan jou om te bepalen. Het feit dat zelfs de lijstbeheerder
        inhoudelijk op mijn bericht over PRO-GEN-eralia reageerde, geeft al
        aan dat het bericht ZEKER NIET off-topic was. En ook dat het de
        gemoederen raakte.

        Ik vind dat ik het volste recht heb om als lid van de PRO-GEN
        Gebruikersgroep openlijk commentaar te leveren op de inhoud van het
        'lijfblad' van PRO-GEN-ers. Dat heet vrije meningsuiting. Als jij je
        daardoor op je tenen getrapt voelt, dan kan ik daar niets aan doen,
        dat ligt aan jezelf. Het was geenszins niet mijn bedoeling iets of
        iemand te schofferen.
        Van mij heb je toestemming om mijn reactie in het blad te publiceren
        (hoewel de ruimte nuttiger besteed kan worden, bijv. aan 'tips en
        trucs').

        Ik ben het met je eens dat je geen verantwoording hoeft af te leggen,
        maar daar was ook niet om gevraagd. Je zou -als hoofdredacteur van
        PRO-GEN-eralia- er naar mijn mening beter aan doen de discussie
        positief op te vatten, zoals Wim Nelis en Evelien van Ruitenbeek
        trouwens al gedaan hebben. Wie weet wat voor 'n golf artikelen e.e.a.
        teweegbrengt.

        Maak niet dezelfde fout als andere bladen is overkomen. Niets is
        belangrijker voor een blad en voor een vereniging als de dialoog met
        de lezers/leden. Niets is slechter dan deze uit de weg gaan.

        Vriendelijke groet,
        Don Arnoldus
        <don@...>
      • P. Mathijssen
        Message 3 of 9 , Jun 11, 2001
          Op maandag 11 juni 2001 om 17:23, Don Arnoldus schreef:

> [...]
          > inhoudelijk op mijn bericht over PRO-GEN-eralia reageerde, geeft al
          > aan dat het bericht ZEKER NIET off-topic was. En ook dat het de

          Hoi Don,

          Ik had echter wel jouw onderwerpregel voorzien van de toevoeging
          OT: in de hoop dat iedereen dit over zou nemen. Kennelijk is dit
          niet echt opgevallen.

> [...]
          >positief op te vatten, zoals Wim Nelis en
          >Evelien van Ruitenbeek trouwens al gedaan
          >hebben. Wie weet wat voor 'n golf artikelen

          Kijk naar het aantal reacties dat het bericht
          van Don al op heeft geleverd. Prima toch!! Ik
          neem namelijk aan dat het overgrote deel van de
          deelnemers aan de lijst OOK lid zijn de PGGG.

          Groetjes,