privacy! please help me!

  • Gerrit Zweers
    Message 1 of 1 , May 31, 2001
      Ik heb weer iets voor internet klaar staan, maar wilde toch wel even
      privacy!.vtx daar op toe passen. Ik kon niet zien of dit nog aanwezig was
      in progen van de vorige keer dat ik het toegepast heb en heb het dus
      opnieuw even (op de ouderwetse manier van diskette dus) geinstalleerd. Toen
      even twee testfiles (parenteeltjes) voor Word in .rtf rn voor html als htm
      aangemaakt. Maar er blijkt helemaal geen gebruik gemaakt te zijn van de
      privacy!.vtx. Ik heb alles afgzocht of er een documentatie van was, ook
      Progen-doc doorzocht, wat een heel karwei is en zelfs alle progen-emails
      van dec. 2000 tot heden doorgeworsteld, maar niets gevonden dat er op leek.
      Dus komt nu eindelijk de vraag: "Hoe moet ik nu voor elkaar krijgen dat de
      privacy!.vtx wat gaat doen en hoe geef ik dan aan welke jaartallen ik niet
      opgenomen wil hebben en eventueel van welke personen?"