FW: Verwant

  • Cruysberghs-Willekens
    Message 1 of 1 , Mar 20, 2014

      Van: Cruysberghs-Willekens [mailto:coisc@...]
      Verzonden: zaterdag 15 maart 2014 22:24
      Aan: Progen--groep
      Onderwerp: Verwant

      Beste groep, ik heb een probleem met het programma VERWANT gekoppeld aan Pro-gen. Als ik van 2 personen de bloedverwantschap zoek komt in het venster altijd een blauwe balk met witte cijfers 100% staan .Hoe kan ik dat weg krijgen want het staat altijd voor een naam.

      Deze bovenstaande vraag heb ik vorige week gesteld ik weet nu hoe ik die balk met 100% kan ontwijken, maar wat ik graag zou willen is dat alle gegevens van VERWANT in een scherm staan, nu moet ge scrollen tot vanonder en dan is het bovenste niet meer zichtbaar.Is daar een oplossing voor ?

      Alvast bedant voor uw reactie

      Fran├žois Cruysberghs 13073