RE: [pro-gen] HOESAMEN

  • Ivo Gilisen
    Message 1 of 5 , Sep 25, 2013

      Beste François en Maria,

      Voor de duidelijkheid, HOESAMEN is geen standaardprogramma van PRO-GEN. Het werd door Jaak Simons en mij ooit geschreven en staat op de jaarlijkse dvd van de PRO-GENgebruikersgroep LIMBURG http://www.pro-gen.be

      Ja, dat kan. Installeer een PDF-printer (ik heb goede ervaring met Bullzip PDF) op je computer. Activeer die printer “als standaardprinter”. Start pas daarna PG3.21 en maak de uitvoer van je HoeSamen ‘naar printer’. Sla de gemaakte pdf ergens op. Open de pdf en sla die vervolgens op in een fotoformaat als JPG, PNG of TIFF.

      Met vriendelijke groet,

      Ivo
      ivo.gilisen@...

      Voorzitter PRO-GENgebruikersgroep LIMBURG

      http://www.pro-gen.be   |   http://www.daris.be  |   http://users.telenet.be/ivo.gilisen