Re: [pro-gen] windows8

  • Paul De Clerck
    Message 1 of 6 , Aug 2, 2013

      Her belangrijkste is dat je de laatste nieuwe versie van Pro-Gen ophaalt op
      de website van de maker en enkel die installeert. Van al je bestanden moet
      je enkel een LZH opslaan, dan kan je alles herstellen.
      Het enige waar je mee moet opletten is de eventueel door u zelf aangemaakte
      definities of lijsten enz. Die moet je ook bijhouden. Waarschijnlijk zullen
      ze nog werken met Win7 en Win8.

      Met vriendelijke groet,

      Paul De Clerck
      PaulDC108(ad)gmail.com <pauldc108@...>