RE: [pro-gen] windows8

  • Evelien van Ruitenbeek
    Message 1 of 6 , Aug 1 8:19 AM
      Sorry, sorry, moet ik natuurlijk wel de link doorsturen L

      http://www.pro-gen.nl/mailing/2012-12-nl.pdf

      Groeten,

      Evelien

      Van: pro-gen@yahoogroups.com <mailto:pro-gen%40yahoogroups.com>
      Message 2 of 6 , Aug 2 2:46 AM
        Iedereen bedankt voor de reactie, binnenkort zal ik dan maar overschakelen op Windows8; tussen haakjes zijn er zaken waar ik speciaal moet op letten?
        - bij installatie van ProGen
        - bij gebruik van opgeslagen bestanden ProGen
        andere?

        groeten aan ieder
        Van den Abbeele Willy
        http://users.telenet.be/willyvandenabbeele/
        bellewies@...

        Message 3 of 6 , Aug 2 2:58 AM

          Her belangrijkste is dat je de laatste nieuwe versie van Pro-Gen ophaalt op
          de website van de maker en enkel die installeert. Van al je bestanden moet
          je enkel een LZH opslaan, dan kan je alles herstellen.
          Het enige waar je mee moet opletten is de eventueel door u zelf aangemaakte
          definities of lijsten enz. Die moet je ook bijhouden. Waarschijnlijk zullen
          ze nog werken met Win7 en Win8.

          Met vriendelijke groet,

          Paul De Clerck
          PaulDC108(ad)gmail.com <pauldc108@...>