windows8

  • Willy Van den Abbeele
    Message 1 of 6 , Aug 1, 2013
      Hallo

      Graag uw mening
      Momenteel werk ik met Windows XP. Ik ben van plan om mij een laptop met
      waarop Windows 8 is geinstalleerd aan te schaffen. Zou dit of geeft dit
      problemen bij het gebruik van ProGen?
      met dank
      Van den Abbeele Willy
      bellewies@...
    • Evelien van Ruitenbeek
      Message 2 of 6 , Aug 1, 2013
        Beste Willy,

        Lees hier m.b.t. de nieuwste versie van Pro-Gen en ook over de samenwerking
        met Windows 8.

        Succes met de nieuwe aanschaf!

        Groeten,

        Evelien

        Message 3 of 6 , Aug 1, 2013
          Beste Willy,
          Ik had tot voor kort een laptop met Win8 en daar draaide PG30 perfect op.
          Nu heb ik die aan mijn kleinzoon gegeven en draai ik PG nog enkel op een PC
          met Win7. Er was geen verschil in gebruik, PG is aangepast voor beide.

          Met vriendelijke groet,
          Paul
          Op 1-aug.-2013 16:28 schreef "Willy Van den Abbeele" <bellewies@...>
          het volgende:

        • Evelien van Ruitenbeek
          Message 4 of 6 , Aug 1, 2013
            Sorry, sorry, moet ik natuurlijk wel de link doorsturen L

            http://www.pro-gen.nl/mailing/2012-12-nl.pdf

            Groeten,

            Evelien

            Message 5 of 6 , Aug 2, 2013
              Iedereen bedankt voor de reactie, binnenkort zal ik dan maar overschakelen op Windows8; tussen haakjes zijn er zaken waar ik speciaal moet op letten?
              - bij installatie van ProGen
              - bij gebruik van opgeslagen bestanden ProGen
              andere?

              groeten aan ieder
              Van den Abbeele Willy
              http://users.telenet.be/willyvandenabbeele/
              bellewies@...

              Message 6 of 6 , Aug 2, 2013
                Beste,

                Her belangrijkste is dat je de laatste nieuwe versie van Pro-Gen ophaalt op
                de website van de maker en enkel die installeert. Van al je bestanden moet
                je enkel een LZH opslaan, dan kan je alles herstellen.
                Het enige waar je mee moet opletten is de eventueel door u zelf aangemaakte
                definities of lijsten enz. Die moet je ook bijhouden. Waarschijnlijk zullen
                ze nog werken met Win7 en Win8.

                Met vriendelijke groet,

                Paul De Clerck
                PaulDC108(ad)gmail.com <pauldc108@...>