Dag niet vermeld

  • Cruysberghs-Willekens
    Message 1 of 2 , Jun 16, 2013
      Beste groep, als ik een parenteel uitprint van een persoon komt bij de
      gegevens alleen de maand en het jaar staan maar niet de dag zowel bij
      geboorte,overlijden of huwelijk alhoewel alles is aangevinkt.

      Wie weet waar het probleem zit ?

      Groeten

      Swa Cruysberghs

      Message 2 of 2 , Jun 16, 2013
        Hallo Swa,

        Kies vanuit het ‘Uitvoermenu’ dat op enig moment voorbij komt, achtereenvolgens de opties ‘Weergave-opties wijzigen’ >> ‘Gebruik een andere datumopmaak’. Mogelijk dat er een datumopmaak is gekozen zonder de dag. Je kunt dat hier aanpassen.

        Veel succes ermee!

        Met vriendelijke groten,
        Don Arnoldus, helpdesk PGGG