Re: FW: [pro-gen] Balk met 100%

  • r.fransen
    Message 1 of 2 , Apr 28, 2013
      Inderdaad gaat het hier om de toepassing BepG dat door Wim Nelis is
      gemaakt en door hem beschikbaar is gesteld voor leden van de PRO-GEN
      Gebruikersgroep.
      Ga daarvoor naar www.pggg.nl
      Als lid inloggen
      Ga vervolgens naar Toepassingen
      en vervolgens naar Toepassingen Wim Nelis
      Kies aldaar BepG610

      Succes!

      Rob Fransen
      PGGG - Helpdesk