FW: [pro-gen] Balk met 100%

  • Cruysberghs-Willekens
    Message 1 of 2 , Apr 28, 2013
      Van: pro-gen@yahoogroups.com [mailto:pro-gen@yahoogroups.com] Namens
      Cruysberghs-Willekens
      Verzonden: zondag 28 april 2013 22:55
      Aan: pro-gen@yahoogroups.com
      Onderwerp: RE: [pro-gen] Balk met 100%

      Beste ik vermoed dat dit een apart programma is dat ik niet heb want na het
      markeren van 2 personen en daarna op Alt+F1 drukken komt er bij mij een
      venster met de regels

      OVERZICHT OPROEPBARE PROGRAMMA

      TOON GEKOPPELD BESTAND VIA WINDOWS

      Als ik dan verder druk komt er te staan KAN NIET VINDEN....

      En zo bij elke toetsdruk KAN NIET VINDEN.......enz

      Welk programma is dat en hoe kom ik eraan.

      Laat eens iets weten

      Vriendelijke groeten

      Swa

      Nadat je de twee personen hebt gemarkeerd druk je op de toetscombinatie
      Alt+F1.
      Kies de regel BepG Zoek gemeenschappelijke voorouders.
      In het volgende scherm druk je op Enter.
      In het scherm met resultaten druk op de toets Esc
      Kies Uitvoer gegevens personen
      In de lijst druk op Enter
      In het Instellingen-menu kies je voor Tekstuitvoer & diversen
      en bij Uitvoerdefinitie voor TOOG Toon geneagram vanuit BepG selectie
      Kies in het Uitvoermenu voor bv. Uitvoer naar printer

      Zo moet het wel goed werken,

      Rob Fransen
      PGGG - Helpdesk

      Op 28-4-2013 20:05, Cruysberghs-Willekens schreef:

      > Beste groep ik heb nog een probleem als ik via het sterretje 2 personen
      > markeer om de verwantschap te zoeken komt er na L G L G een venster
      > met een
      > blauwe balk voor de dan verborgen onderste persoon te staan,
      >
      > waarin staat 100 %. Hoe krijg ik die balk weg ?
      >
      > Groeten
      >
      > Swa

      _____

      Geen virus gevonden in dit bericht.
      Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
      Versie: 2013.0.2904 / Virusdatabase: 3162/6280 - datum van uitgifte:
      04/28/13

    • r.fransen
      Message 2 of 2 , Apr 28, 2013
        Inderdaad gaat het hier om de toepassing BepG dat door Wim Nelis is
        gemaakt en door hem beschikbaar is gesteld voor leden van de PRO-GEN
        Gebruikersgroep.
        Ga daarvoor naar www.pggg.nl
        Als lid inloggen
        Ga vervolgens naar Toepassingen
        en vervolgens naar Toepassingen Wim Nelis
        Kies aldaar BepG610

        Succes!

        Rob Fransen
        PGGG - Helpdesk