Balk met 100%

  • Cruysberghs-Willekens
    Message 1 of 3 , Apr 28, 2013
      Beste groep ik heb nog een probleem als ik via het sterretje 2 personen
      markeer om de verwantschap te zoeken komt er na L G L G een venster met een
      blauwe balk voor de dan verborgen onderste persoon te staan,

      waarin staat 100 %. Hoe krijg ik die balk weg ?

      Groeten

      Swa

    • r.fransen
      Message 2 of 3 , Apr 28, 2013
        Nadat je de twee personen hebt gemarkeerd druk je op de toetscombinatie
        Alt+F1.
        Kies de regel BepG Zoek gemeenschappelijke voorouders.
        In het volgende scherm druk je op Enter.
        In het scherm met resultaten druk op de toets Esc
        Kies Uitvoer gegevens personen
        In de lijst druk op Enter
        In het Instellingen-menu kies je voor Tekstuitvoer & diversen
        en bij Uitvoerdefinitie voor TOOG Toon geneagram vanuit BepG selectie
        Kies in het Uitvoermenu voor bv. Uitvoer naar printer

        Zo moet het wel goed werken,

        Rob Fransen
        PGGG - Helpdesk

        Op 28-4-2013 20:05, Cruysberghs-Willekens schreef:

> [...]
        > met een
        > blauwe balk voor de dan verborgen onderste persoon te staan,
        >
        > waarin staat 100 %. Hoe krijg ik die balk weg ?

      • Cruysberghs-Willekens
        Message 3 of 3 , Apr 28, 2013
          Beste ik vermoed dat dit een apart programma is dat ik niet heb want na het
          markeren van 2 personen en daarna op Alt+F1 drukken komt er bij mij een
          venster met de regels

          OVERZICHT OPROEPBARE PROGRAMMA

          TOON GEKOPPELD BESTAND VIA WINDOWS

          Als ik dan verder druk komt er te staan KAN NIET VINDEN....

          En zo bij elke toetsdruk KAN NIET VINDEN.......enz

          Welk programma is dat en hoe kom ik eraan.

          Laat eens iets weten

          Vriendelijke groeten

          Swa