Plakken mislukt

  • Cruysberghs-Willekens
    Message 1 of 3 , Apr 28, 2013
      Beste groep als ik in Pro-Gen iets wil plakken via het zwarte icoontje links
      boven, dan bewerken en plakken in het venstertje aanduiden dan wordt maar
      een gedeelte van de tekst geplakt het lijkt of het ontbrekende gedeelte naar
      links is verschoven buiten het Pro-Gen kader.

      Wie wil en kan me helpen.

      Swa Cruysberghs

    • Pascal Janssens
      Message 2 of 3 , Apr 28, 2013
        Waarom gebruik je niet gewoon Ctrl-V ?

        Op 28/04/2013 19:20, Cruysberghs-Willekens schreef:
> [...]
        > een gedeelte van de tekst geplakt het lijkt of het ontbrekende gedeelte naar
        > links is verschoven buiten het Pro-Gen kader.

        Pascal Janssens

      • Cruysberghs-Willekens
        Message 3 of 3 , Apr 28, 2013
          Bedankt het was me volledig ontgaan dat het de beste manier is om te
          plakken.

          Ik ga het nooit meer vergeten want ik zat al enkele dagen te prutsen

          Groeten

          Swa

> [...]
          naar
          > links is verschoven buiten het Pro-Gen kader.

          Pascal Janssens

          _____

          Geen virus gevonden in dit bericht.
          Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
          Versie: 2013.0.2904 / Virusdatabase: 3162/6280 - datum van uitgifte:
          04/28/13