Re: [pro-gen] Meerdere foto's bij 1 persoon/relatie

  • Peter van der Lee
    Message 1 of 7 , Apr 4, 2013
      Beste Hans
      Ik heb in Shell.cat staan:
      "i_view32.exe /slideshow=g:\genealog2\lijsten\"+INFO$(Persoon
      plaatjes<44>1),Laat bijbehorende plaatjes zien met IView

      het deel dat voor windows (DOS) is staat tussen dubbele quotes
      +INFO$(Persoon plaatjes<44>1
      Persoon plaatjes is bij mij een veld dat ik apart heb aangemaakt in mijn
      PRO-GEN scherm
      in dat veld staat de naam van het bestand met de verzameling fotonamen.
      Maar "Persoon plaatjes" moet bij jou het Kladveld zijn.
      Dat heet in Pro-Gen "Persoon klad"
      Dat zou dan moeten werken

      Vriendelijke groeten
      Peter van der Lee

      Message 2 of 7 , Apr 5, 2013
        Bedankt allemaal,
        het werkt. De "fout" zat in de verwijzing naar IrfanView >>
        "C:\Programma Grafisch\IrfanView......
        De spatie tussen Programma en Grafisch kan niet verwerkt worden door Progen.
        Nadat ik IrfanView elders heb geplaatst werkt alles prima.
        Fijn weekend allemaal.
        Hans Schippers