Re: [pro-gen] Re: meerdere foto's bij 1 persoon

  • Peter van der Lee
    Message 1 of 24 , Mar 28, 2013
      Zoals Buurman en Buurman dan zeggen:
      HAJETOO

      Vriendelijke groeten
      Peter van der Lee

      ----- Original Message -----
      From: "a_de_haan" <arenddehaan@...>
      To: <pro-gen@yahoogroups.com>
      Sent: Thursday, March 28, 2013 1:13 PM
      Subject: [pro-gen] Re: meerdere foto's bij 1 persoon

      Beste Peter,

      Inderdaad: daar zat de laatste hobbel.
      Plus, zoals je voorstelde, Irfanview staat nu in de root i.p.v. in de map
      C:\Program Files (x86).

      Ik kan nu mijn omvangrijke foto-verzameling koppelen aan de betreffende
      personen en relaties, die ik in PG administreer.

      Dank voor je tijd en advies!

      Vriendelijke groet,
      Arend

      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Peter van der Lee" <pvanderlee@...> wrote:

      > Beste Arend.
      >
      > De fout ligt bij mij, want (Klad,1) moet zijn (Persoon Klad,1)
      > En voor alle zekerheid, we hebben het dan wel over het opstartcommando in
      > Pro-Gen.
      >
      > Ik ben benieuwd.

      > Vriendelijke groeten
      > Peter van der Lee

    • Ger Koper
      Message 2 of 24 , Apr 6, 2013
        Gerrit

        ik moet iets fout doen, maar ik kan niet vinden wat.

        Ik zet in het info veld de (letterlijke) tekst

        <a > href='filenaam.html'>foto/scan</a>

        en dan komt dat ook weer te staan in de html-uitvoer
        maar dan zijn de < en > symnbolen vervangen door < en >

        Bij jou op de webstek staat het goed, hoe doe je dat?

        Bij voorbaat dank voor de hulp,

        Ger Koper

        _________________________

        Ger Koper
        http://www.gerkoper.nl
      • fritsbode
        Message 3 of 24 , Apr 6, 2013
          Ger,

          Maak er van:

          Groet,
          Frits Bode
          http://stamboom.bode-almere.nl

          --- In pro-gen@yahoogroups.com, Ger Koper <g.koper@...> wrote:

> [...]
          > maar dan zijn de < en > symnbolen vervangen door < en >
          >
          > Bij jou op de webstek staat het goed, hoe doe je dat?

        • Ger Koper
          Message 4 of 24 , Apr 6, 2013
            Frits

            bedankt voor het meedenken, maar dat is niet het probleem. Je oplossing
            werkt dan ook niet.

            Het gaat er om dat de html-symbolen "vertaald" worden en dan niet meer
            als zodanig herkend worden door een browser.

            Groet

            _________________________

            Ger Koper
            http://www.gerkoper.nl
          • Ger Koper
            Message 5 of 24 , Apr 6, 2013
              Beste mensen,

              van de webstek van Henk van Deelen begrijp ik dat het bestand html.prn
              moet worden aangepast.

              Zie: http://van.deelen.glind.nl/progen.htm

              Met vriendelijke groet,

              Ger Koper