Re: meerdere foto's bij 1 persoon

  • a_de_haan
    Message 1 of 24 , Mar 28 5:13 AM
      Beste Peter,

      Inderdaad: daar zat de laatste hobbel.
      Plus, zoals je voorstelde, Irfanview staat nu in de root i.p.v. in de map C:\Program Files (x86).

      Ik kan nu mijn omvangrijke foto-verzameling koppelen aan de betreffende personen en relaties, die ik in PG administreer.

      Dank voor je tijd en advies!

      Vriendelijke groet,
      Arend

      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Peter van der Lee" <pvanderlee@...> wrote:

      > Beste Arend.
      >
      > De fout ligt bij mij, want (Klad,1) moet zijn (Persoon Klad,1)
      > En voor alle zekerheid, we hebben het dan wel over het opstartcommando in
      > Pro-Gen.
      >
      > Ik ben benieuwd.

      > Vriendelijke groeten
      > Peter van der Lee

    • Peter van der Lee
      Message 2 of 24 , Mar 28 8:27 AM
        Zoals Buurman en Buurman dan zeggen:
        HAJETOO

        Vriendelijke groeten
        Peter van der Lee

> [...]

        > De fout ligt bij mij, want (Klad,1) moet zijn (Persoon Klad,1)
        > En voor alle zekerheid, we hebben het dan wel over het opstartcommando in

      • Ger Koper
        Message 3 of 24 , Apr 6, 2013
          Gerrit

          ik moet iets fout doen, maar ik kan niet vinden wat.

          Ik zet in het info veld de (letterlijke) tekst

          <a > href='filenaam.html'>foto/scan</a>

          en dan komt dat ook weer te staan in de html-uitvoer
          maar dan zijn de < en > symnbolen vervangen door < en >

          Bij jou op de webstek staat het goed, hoe doe je dat?

          Bij voorbaat dank voor de hulp,

          Ger Koper

          _________________________

          Ger Koper
          http://www.gerkoper.nl
        • fritsbode
          Message 4 of 24 , Apr 6, 2013
            Ger,

            Maak er van:

            Groet,
            Frits Bode
            http://stamboom.bode-almere.nl

            --- In pro-gen@yahoogroups.com, Ger Koper <g.koper@...> wrote:

> [...]
            > maar dan zijn de < en > symnbolen vervangen door < en >
            >
            > Bij jou op de webstek staat het goed, hoe doe je dat?

          • Ger Koper
            Message 5 of 24 , Apr 6, 2013
              Frits

              bedankt voor het meedenken, maar dat is niet het probleem. Je oplossing
              werkt dan ook niet.

              Het gaat er om dat de html-symbolen "vertaald" worden en dan niet meer
              als zodanig herkend worden door een browser.

              Groet

              _________________________

              Ger Koper
              http://www.gerkoper.nl
            • Ger Koper
              Message 6 of 24 , Apr 6, 2013
                Beste mensen,

                van de webstek van Henk van Deelen begrijp ik dat het bestand html.prn
                moet worden aangepast.

                Zie: http://van.deelen.glind.nl/progen.htm

                Met vriendelijke groet,

                Ger Koper