Re: [pro-gen] Lunch op 6 april 2013

    Message 1 of 2 , Mar 24, 2013
      Beste Leo,

      Dit soort verzoeken moeten rechtstreeks gericht worden aan de secretaris
      van de PGGG. Dit forum is niet een officieel PGGG-forum, zodat ik niet
      weet of de secretaris dit wel leest.

      Via de site van de PGGG kun je een boodschap aan de secretaris sturen. Zie
      http://www.pggg.nl/index.php?option=com_qcontacts&view=contact&id=51%3Ajan-van-leeuwen&catid=34%3Abestuur&Itemid=88

      Succes ermee!

      Met vriendelijke groeten,
      Don Arnoldus, helpdesk PGGG