Lunch op 6 april 2013

  • Leo Verhelst
    Message 1 of 2 , Mar 23, 2013
      Geachte secretaris,

      Graag zou ik willen deelnemen aan de lunch op 6 april 2013
      in Nijkerk tussen de twee programma's.

      Mijn naam: Leo Verhelst, lidnummer: 1219

      Message 2 of 2 , Mar 24, 2013
        Beste Leo,

        Dit soort verzoeken moeten rechtstreeks gericht worden aan de secretaris
        van de PGGG. Dit forum is niet een officieel PGGG-forum, zodat ik niet
        weet of de secretaris dit wel leest.

        Via de site van de PGGG kun je een boodschap aan de secretaris sturen. Zie
        http://www.pggg.nl/index.php?option=com_qcontacts&view=contact&id=51%3Ajan-van-leeuwen&catid=34%3Abestuur&Itemid=88

        Succes ermee!

        Met vriendelijke groeten,
        Don Arnoldus, helpdesk PGGG