Verwant

  • Cruysberghs-Willekens
    Message 1 of 4 , Mar 11, 2013
      Beste groep, als ik een uitvoer maak van VERWANT blijft er in het midden van
      het venster een dikke blauwe streep staan met aan de linkse kant 100 % in,
      net voor een naam van een persoon.

      Hoe kan ik dat weg krijgen?

      Kan er iemand helpen ?

      Alvast bedankt

      Swa Cruysberghs

    • Cruysberghs-Willekens
      Message 2 of 4 , Mar 15, 2014

        Beste groep, ik heb een probleem met het programma VERWANT gekoppeld aan Pro-gen. Als ik van 2 personen de bloedverwantschap zoek komt in het venster altijd een blauwe balk met witte cijfers 100% staan .Hoe kan ik dat weg krijgen want het staat altijd voor een naam.

        Alvast bedant voor uw reactie

        François Cruysberghs 13073

      • ivogilisen
        Message 3 of 4 , Mar 15, 2014
          Net zelf geprobeerd. Geen balk 100% te zien. Probeer eens een uitvoer te maken naar Fileviever in plaats van naar Beeldscherm. Bij mij oogde de uitvoer naar Fileviewer mooier dan die naar Beeldscherm

          Groetjes,
          Ivo

          Message 4 of 4 , Mar 20, 2014
[...]

            Deze bovenstaande vraag heb ik vorige week gesteld ik weet nu hoe ik die
            balk met 100% kan ontwijken, maar wat ik graag zou willen is dat alle
            gegevens van VERWANT in een scherm staan, nu moet ge scrollen tot vanonder
            en dan is het bovenste niet meer zichtbaar.Is daar een oplossing voor ?

            Ik dacht dat ik van de balk 100% vanaf was maar het blijkt toch van niet.
            Zie in onderstaand venster

            Ik doe het zo. Ik markeer 2 personen druk L druk G dan enter dan komt de
            vraag “zijn dit bloedverwanten” dan enter en het venster verschijnt met de
            bloedverwanten maar ook met de blauwe balk 100%.

            Is dit mischien niet de goeie werkwijze, ik heb het altijd zo gedaan maar
            sinds enkele maanden verschijnt die balk

            Wie weet raad, alvast bedankt voor uw reactie

            François Cruysberghs 13073