Fw: [pro-gen] geknoeid

  • lorette van waesberghe
    Message 1 of 1 , Jan 17, 2013
      From: lorette van waesberghe
      Sent: Thursday, January 17, 2013 9:34 AM
      To: pro-gen mail
      Subject: [pro-gen] geknoeid

      Beste mede-progen

      Door multitasking = een lekker glas wijn terwijl werken op pc = heb ik geknoeid bij het maken van een tekst uitvoer naar schijf.
      De volgorde van de pc = C:\pg30\nl... enz is niet meer juist. Daardoor vind ik mijn uitdraai op de meest onmogelijke plaatsen, onder data, onder nl..
      Wat is de juiste volgorde??? Ik schrijf het op, als het nog eens zou gebeuren...

      Dank bij voorbaat.
      lid 9861
      Van Waesberghe L.