Re: [pro-gen] spatie te veel

  • Eddie Arends
    Message 1 of 6 , Jan 2, 2013
      Dag Dinant,

      ik heb met een testversie een print gemaakt en het probleem blijft hetzelfde. Genealogie Prins Bernard geeft echter Z.K.H. wel beginnend vooraan maar daarna Bernhard (vet) na twee of drie spaties.
      Juliana begint weer vooraan de zin maar dan wel na 1 spatie. Ook de info is allemaal een spatie ingesprongen. Dus over Bernhard staat er: begraven op 11-12-2004 te Delft. Dan volgen meer spaties en dan de info: "De scharmante en vrolijke etc. met de volgende regels allemaal 1 spatie ingesprongen. Probleem is alleen bij printen, dus niet te zien bij 'Uitvoer naar beeldscherm via fileviewer'.

      groeten
      Eddie Arends

      Message 2 of 6 , Jan 3, 2013
        Dag Eddie,

        Ik heb net meegekeken in jouw PRO-GEN sessie.
        Resumerend kunnen we dus zeggen dat het printen naar scherm en bestanden
        goed gaat.
        Bij printen naar de printer worden er soms extra spaties toegevoegd.
        Printen naar PDF met DoPDF gaat wel goed.
        Verder heb ik extra logging aangezet bij het printen.
        Daaruit blijkt dat alles door PRO-GEN correct naar de printer wordt
        gestuurd.
        Jij zou nog even proberen of het met de oude PRO-GEN 3.0b P19 wel goed
        gaat.

        Met vriendelijke groet,
        Dinant Scholte in 't Hoff

        Op 2-1-2013 19:50, Eddie Arends schreef:

> [...]
        > 1 spatie ingesprongen. Probleem is alleen bij printen, dus niet te
        > zien bij 'Uitvoer naar beeldscherm via fileviewer'.

      • Eddie Arends
        Message 3 of 6 , Jan 3, 2013
          Kan 3.20 nog ergens worden gedownload?

> [...]

          > 1 spatie ingesprongen. Probleem is alleen bij printen, dus niet te
          > zien bij 'Uitvoer naar beeldscherm via fileviewer'.

        • Dinant Scholte in 't Hoff
          Message 4 of 6 , Jan 3, 2013
            Eddie,

            ik heb je de link zojuist toegestuurd.