Re: [pro-gen] Digest Number 2062

  • Peter Prevos
    Message 1 of 3 , Dec 17, 2012
      Johan,

      Is het mogelijk om me technische info te geven over Pro-Gen? Pgzoek werkt perfect omdat het een volledige Windows applicatie is. Pro-Gen is dat niet.

      Is het mogelijk om aan te geven welke DLL bestanden Pro-Gen gebruikt?

      Regards

      Peter Prevos

      pro-gen@yahoogroups.com wrote:

      PRO-GEN discussielijst Group
      2 New Messages Digest #2062
      1a Re: pro-gen op linux by "Johan Mulderij" j.mulderij
      1b Re: pro-gen op linux by "Peter Prevos" pprevos
      Messages
      1a Re: pro-gen op linux
      Sun Dec 16, 2012 6:04 am (PST) . Posted by: "Johan Mulderij" j.mulderij Op 16-12-2012 12:48, bmwjoske schreef:
      > Het lijkt erop dat met de nieuwe uitgave progen werkbaar is met wine
      > onder linux. Ik heb gezocht, toegevoegd aangepast en uitvoeren gedaan.
      > Deze werken allemaal. Ik gebruik de laatste wine 1.5.19. Het programma
      > gebruikt nog niet het juiste lettertype. Maar dat zijn zijn
      > schoonheidsfoutjes voor mij het het momenteel dus. Het lijkt dus dat we
      > steeds meer naar pro-gen voor windows gaan.
      > prima programmeurs.
      > groeten Jos Reintjens

      Hallo Jos,

      Dank voor deze informatie en het testen met Linux.

      Op de site van Peter Prevos ( http://nl.prevos.net/pro-gen/ ) is ook
      informatie te vinden over PRO-GEN in combinatie met Linux.
      Er staat een verwijzing naar zijn site onder 'Support' op onze website.

      Peter heeft deze pagina al aangepast voor 3.21, maar heeft blijkbaar nog
      wat probleemjes met snelkoppelingen.
      Wellicht kunnen jullie samen deze plooien glad strijken, want ik beschik
      zelf niet over mogelijkheden om dit te testen.

      Reply to sender . Reply to group . Reply via Web Post . All Messages (3) . Top ^
      1b Re: pro-gen op linux
      Sun Dec 16, 2012 11:40 am (PST) . Posted by: "Peter Prevos" pprevos Beste Jos,

      Ik gebruik pro-gen al een tijd onder Linux. De nieuwe versie draait onder Wine, maar er zijn nog wat probleempjes.

      Ik beschrijf deze op mijn website nl.prevos.net/pro-gen

      Meestal hebben dit soort problemen te maken met een missend DLL bestand.

      Regards

      Peter Prevos

      Reply to sender . Reply to group . Reply via Web Post . All Messages (3) . Top ^
      Visit Your Group >
      View All Topics >
      Create New Topic >
      We are making changes based on your feedback, Thank you ! Submit Feedback >
      The Yahoo! Groups Product Blog Check it out! >
      GROUP FOOTER MESSAGE

      CHANGE SETTINGS > TERMS OF USE > UNSUBSCRIBE >

      Message 2 of 3 , Dec 18, 2012
        Op 18-12-2012 7:03, Peter Prevos schreef:
> [...]
        > dat niet.
        >
        > Is het mogelijk om aan te geven welke DLL bestanden Pro-Gen gebruikt?

        Hallo Peter,

        Welke DLL's er gebruikt worden weet ik niet, maar PRO-GEN is nu een
        "Windows console" programma.
        Werkt op die emulator in Linux het standaard in Windows aanwezige
        programma CMD.EXE wel?

      • bmwjoske
        Message 3 of 3 , Dec 18, 2012
          Hallo Johan
          Het is waarschijnlijk niet erg dat ik je antwoord geef op deze vraag. In wine werkt de CMD.EXE gewoon. Tenminste met de normale windows kommando's heb ik geen problemen gehad.
          Groeten Jos Reintjens