pro-gen op linux

  • bmwjoske
    Message 1 of 3 , Dec 16, 2012
      Het lijkt erop dat met de nieuwe uitgave progen werkbaar is met wine onder linux. Ik heb gezocht, toegevoegd aangepast en uitvoeren gedaan. Deze werken allemaal. Ik gebruik de laatste wine 1.5.19. Het programma gebruikt nog niet het juiste lettertype. Maar dat zijn zijn schoonheidsfoutjes voor mij het het momenteel dus. Het lijkt dus dat we steeds meer naar pro-gen voor windows gaan.
      prima programmeurs.
      groeten Jos Reintjens
      Message 2 of 3 , Dec 16, 2012
        Op 16-12-2012 12:48, bmwjoske schreef:
> [...]
        > schoonheidsfoutjes voor mij het het momenteel dus. Het lijkt dus dat we
        > steeds meer naar pro-gen voor windows gaan.

        Hallo Jos,

        Dank voor deze informatie en het testen met Linux.

        Op de site van Peter Prevos ( http://nl.prevos.net/pro-gen/ ) is ook
        informatie te vinden over PRO-GEN in combinatie met Linux.
        Er staat een verwijzing naar zijn site onder 'Support' op onze website.

        Peter heeft deze pagina al aangepast voor 3.21, maar heeft blijkbaar nog
        wat probleemjes met snelkoppelingen.
        Wellicht kunnen jullie samen deze plooien glad strijken, want ik beschik
        zelf niet over mogelijkheden om dit te testen.

      • Peter Prevos
        Message 3 of 3 , Dec 16, 2012
          Beste Jos,

          Ik gebruik pro-gen al een tijd onder Linux. De nieuwe versie draait onder Wine, maar er zijn nog wat probleempjes.

          Ik beschrijf deze op mijn website nl.prevos.net/pro-gen

          Meestal hebben dit soort problemen te maken met een missend DLL bestand.

          Regards

          Peter Prevos