probleem bij uitvoer

  • Werner Peene
    Message 1 of 4 , Dec 12, 2012
      Dag ProGen gebruikers,
      Sinds enkele dagen verschijnt bij mijn uitvoer van gegevens (tekst en
      cirkeldiagram) nooit meer de volledige datum, maar de uitrdrukking
      "ocuments and Settings\All User ". Bij onvolledige data of geen
      invulling komt dit niet voor. Hoe komt dit? cfr voorbeeld hieronder:
      Kwartierstaat van Anna VANDENBROUCKE
      Generatie I
      1 Anna VANDENBROUCKE, geboren op ocuments and Settings\All User te Klemskerke.
      Gehuwd op 29 jarige leeftijd op ocuments and Settings\All User te
      Klemskerke met Andreas Joannes GEERSENS, 27 jaar oud, geboren op
      ocuments and Settings\All User te Klemskerke, overleden op ocuments
      and Settings\All User te Klemskerke op 34 jarige leeftijd.
      Generatie II
      2 Josephus Ludovicus VANDENBROUCKE, geboren op ocuments and
      Settings\All User te Bredene, overleden op ocuments and Settings\All
      User te Klemskerke op 81 jarige leeftijd.
      Gehuwd met
      3 Francisca DOENS, geboren op ocuments and Settings\All User te
      Oostkerke Brugge.
      Generatie III
      4 Ludovicus VANDENBROUCKE, overleden op ocuments and Settings\All User
      te Bredene.
      Gehuwd met
      5 Maria LINGIER, geboren ca 1767.
      6 Bonaventura DOENS, geboren ca 1781.
      Gehuwd met
      7 Isabella VANDENBRIELE, geboren ca 1782.
      Dank voor de hulp
      Gr.
      Werner Peene
      www.peene.net (update 30-07-2005)
      www.erfgoedblog.be (regelmatige update)
      www.vansuypeene.be/ (2006)
      www.stichtingdebethune.be (actief sinds 04-10-2010)
    • Dinant Scholte in 't Hoff
      Message 2 of 4 , Dec 12, 2012
        Beste Werner,

        Controleer eens in het uitvoermenu of er een keuze "Datumopmaak
        wijzigen" aanwezig is.
        Waarschijnlijk is de inhoud van deze instelling verkeerd ingevuld!
        Normaal zou er iets moeten staan als "4 1 6 3".

        Met vriendelijke groet,
        Dinant Scholte in 't Hoff

        Message 3 of 4 , Dec 12, 2012
          Dag Dinant,
          Hartelijk dank voor de snelle reactie. Het probleem lag inderdaad op dat
          punt. Enig idee hoe dit "zomaar" kan veranderen?
          Gr.
          Werner
          www.peene.net (update 30-07-2005)
          www.erfgoedblog.be (regelmatige update)
          www.vansuypeene.be/ (2006)
          www.stichtingdebethune.be (*actief sinds 04-10-2010*)

          Op 12 december 2012 21:22 schreef Dinant Scholte in 't Hoff <
          scholteinthoff@...> het volgende:

          Message 4 of 4 , Dec 12, 2012
            Dag Werner,

            Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen.
            De instellingen worden bewaard in het bestand \PG30\NL\PRO-GEN.CFG
            Waarschijnlijk is dit bestand beschadigd geraakt waardoor er mogelijk
            vreemde inhoud in de instellingen kwam te staan.

            Met vriendelijke groet,
            Dinant Scholte in 't Hoff