Kleuren

  • Cruysberghs-Willekens
    Message 1 of 2 , Oct 24, 2012
      Beste groep kan mij eens iemand uitleggen hoe ik 2 verschillende pro-gen
      bestanden ook een verschillende achtergrondkleur kan geven

      Groeten Swa

    • Ivo Gilisen
      Message 2 of 2 , Oct 24, 2012
        Beste,

        Elk bestand een andere kleur kan niet.
        Wel kan: elke Pg-install een andere kleur.
        Dus alleen mogelijk: Pg 2x installeren, PG's 2x verschillende kleur geven en
        op elke install een verschillend bestand restoren.
        Uiteindelijk bekom je dan "2 verschillende pro-gen bestanden met een
        verschillende achtergrondkleur"

        Groetjes,
        Ivo